اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر در گفت‌وگو با فارس:

حفظ ارزش‌های منافع کشور نیازمند با خط‌کش رهبری حرکت کردن است

امام جمعه خرمشهر گفت: آنچه که برای ما مهم است حفظ ارزش‌های منافع کشور و با خط‌کش رهبری حرکت کردن است و کسی با این ویژگی‌ها می‌تواند برای ما کاندیدای اصلح باشد.

حفظ ارزش‌های منافع کشور نیازمند با خط‌کش رهبری حرکت کردن است

سیدعبدالنبی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: ماه رجب به تعبیر مقام معظم رهبری ماه پالایش و پاکسازی گناهان است.

وی با اشاره به مسئله انتخابات افزود: با بصیرتی که از مردم ایران سراغ داریم از پیر و جوان، زن و مرد همگی پرشور در صحنه انتخابات چون گذشته حاضر خواهند شد.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: بعضی خود را طلبکار نظام می‌دانند به گونه‌ای که خودشان را از امام و رهبری جلوتر می‌دانند و طوری ابراز می‌کنند که اگر به توصیه‌های من عمل می‌شد فتنه 88 اتفاق نمی‌افتاد.

وی اضافه کرد: آنها معتقدند اگر چنین و چنان می‌شد مسائل حل می‌شد ولی بدانند که بخشی از فتنه به دوش خود آنهاست و ما در این شکی نداریم. آنچه برای مردم ایران اسلامی مهم است با خط‌کش رهبری حرکت کردن است.

موسوی ادامه داد: اگر مقام عظمای ولایت آن روز فرمودند دیدگاه فلان شخص به من نزدیک‌تر است معنایش این نیست که اگر آن روز ما به شخصی رای دادیم و امروز ماهیتش عوض شده است بار دیگر وی را تایید می‌کنیم، آنچه که برای ما مهم است حفظ ارزش‌های منافع کشور و با خط‌کش رهبری حرکت کردن است و کسی با این ویژگی‌ها می‌تواند برای ما کاندیدای اصلح باشد.

انتهای پیام/72001/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول