اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم عنوان کرد

موضع‌گیری شفاف نسبت به فتنه 88 معیار حضور افراد در شورای شهر

دبیر ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم موضع‌گیری شفاف نسبت به فتنه 88 را از معیارهای لیست این ائتلاف در انتخابات شورای شهر عنوان کرد.

موضع‌گیری شفاف نسبت به فتنه 88 معیار حضور افراد در شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدیوسف پوریزدان‌پرست در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تجربه گذشته ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم و اشراف این ائتلاف به زمینه‌های خدمتی شوراها این مجموعه به گزینش لیست 21 نفری از کاندیداها شورای شهر اهتمام کرد.

وی با بیان اینکه لیست این تشکل همواره مورد توفیق واقع شده است اظهار داشت: ائتلاف بزرگ اصولگرایان بر مبنای یک‌سری ارزش‌ها و معیارها افراد مورد نظر خود را برای انتخابات شورای شهر قم انتخاب کرد.

دبیر ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم با بیان اینکه در بین افرادی که برای شورای شهر کاندیدا شدند ممکن است که افرادی دیگر نیز از قابلیت‌های خوبی برخوردار باشند، یادآور شد: سعی کردیم در لیست ائتلاف افرادی در رشته‌های مختلف را گزینش کنیم تا بتوانیم در پیشگاه مردم شریف و ارزش‌مدار قم روسفید شویم.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب افراد برای حضور در لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم، التزام به قانون اساسی، التزام به ولایت فقیه، موضع‌گیری شفاف نسبت به فتنه 88، حسن شهرت، پایبندی به ارزش‌های اخلاقی را از جمله این معیارها برشمرد.

پوریزدان‌پرست با اشاره به دعوت از افراد مورد نظر ائتلاف در کمیته خاص و صحبت با این افراد تصریح کرد: فعالیت‌های انقلابی، مواضع انحرافی، مردم گرایی، داشتن تخصص و مقبولیت، روحیه خدمتگزاری و اعتقاد به کار جمعی و شورایی از دیگر معیارهایی است که افراد مورد نظر ائتلاف باید از آن برخوردار باشند.

وی همچنین تحصیلات، تجربه، سوابق اجرایی و توانایی‌های فردی را از جمله معیار‌های تخصصی افراد ذکر کرد و یادآور شد: در لیست 21 نفره ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم سعی کردیم بر مبنای این معیارها نفرات را امتیازبندی کرده و برترین‌ها را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/78010/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول