اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

سهامداران فتنه 88 صلاحیت کاندیداتوری شوراها را‌ ندارند

‌امام جمعه رفسنجان گفت: کسانی که به گونه‌ای در فتنه 88 سهیم و دخیل بودند به هیچ‌وجه صلاحیت کاندیداتوری شوراها را هم ندارند.

سهامداران فتنه 88 صلاحیت کاندیداتوری شوراها را‌ ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام ‌عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان عدالت‌محوری را از آرمان‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: پس از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همه می‌دانیم که تحقق ‌این امر مهم در جامعه کار آسانی نیست و افرادی که برای پیروزی در انتخابات با این شعار وارد می‌شوند، باید در عمل نیز ثابت کنند.

وی با تاکید بر رقم زدن حماسه سیاسی از سوی ملت ایران بیان داشت: به فرموده رهبر انقلاب انتخابات ریاست جمهوری نباید از اهمیت انتخابات شوراها بکاهد.

رمضانی‌پور تصریح کرد: ضربه خورده‌های اصلاح‌طلب فتنه 88 نباید روی کار آیند، حتی برای انتخابات شوراها افرادی که به گونه‌ای در فتنه 88 سهیم بودند و نقش داشتند، صلاحیت تایید را ندارند.

وی عنوان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری افرادی هستند که با وجود تمام نقش‌های مؤثر و خدمت‌رسانی رد صلاحیت می‌شوند و این به دلیل آن است که برای کارهای دیگر صلاحیت دارند و به دلیل اینکه ریاست جمهوری صلاحیت ویژه می‌خواهد اینگونه افراد باید توجه کنند.

خطیب جمعه رفسنجان به سالروز تاسیس رژیم جعلی صهیونیست اشاره و خاطر ‌نشان کرد: این روز یوم‌النکبه نامیده شده و ظلم‌هایی که این رژیم غاصب بر مسلمانان جهان وارد آورده از یاد کسی نمی‌رود به گونه‌ای که امام راحل (ره) فرمودند، «مسلمانان جهان تا زالوی جهان‌خوار را از ریشه نکنند، روی خوش نمی‌بینند».

وی بیان کرد: غاصبان جنایتکاری که به تخریب حرم یاران رسول خدا (ص) و بزرگان دین می‌پردازند، بیداری‌های دیگری در جهان اسلام رقم می‌زند و دشمنان بدانند پیروزی نهایی با مسلمانان و ملت سوریه است.

رمضانی‌پور از سالروز لغو امتیاز تنباکو یاد کرد و بیان داشت: این مهم نشان داد که مرجع تقلید و فقاهت برای ما ارزش و اهمیت زیادی دارد و دشمنان ما بدانند که ما پیرو خط ولی‌فقیه و رهبر خود هستیم و اطاعت امر ایشان را بر خود واجب می‌دانیم.

وی با اشاره به ماه رجب از مهمترین اعمال این ماه صدقه دادن‌ و روزه‌داری را نام برد و ابراز داشت: اعمالی نظیر اعتکاف و اعمال شب جمعه اول این ماه بسیار فضیلت دارد که در مفاتیح‌الجنان به آن اشاره کامل شده است.

رمضانی‌پور به تاثیر رفتار والدین بر فرزندان اشاره و عنوان کرد: بر اساس آیات قرآن کسانی که ایمان آوردند و فرزندانشان به پیروی از آن‌ها ایمان اختیار کرده‌اند، وارد بهشت می‌شوند و از اعمال نیک آن‌ها چیزی کم نمی‌شود.

وی گفت: روز قیامت پرونده اعمال هر کس به گردنش آویخته می‌شود و انسان باید مراقب اعمال و رفتار خود‌، همسر و فرزندانش باشد، زیرا در برابر اعمال و رفتار همسر و فرزندان نیز مسئول هستیم.

خطیب جمعه رفسنجان به برنامه‌های ستاد اعتکاف اشاره و خاطر‌ نشان کرد: جوانان در این ایام گوی سبقت را از یکدیگر می‌گیرند، اما مهم تاثیر آن در زندگی است که بتوانند همیشه از آن بهره‌مند شوند.

محکومیت ‌هتک حرمت به حرم ‌یاران رسول‌الله (ص)

نماز‌گزاران جمعه رفسنجان مسیر مصلا تا میدان شهید صیاد شیرازی را با فریاد‌های کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر وهابی‌ها» راهپیمایی کردند.

امام جمعه رفسنجان در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: آن غاصبان جنایتکاری که به حرم شیعه مخلص خدا تعرض و حرم ایشان را تخریب کردند، بدانند که برای ما قابل تحمل نیست و از خشم ما در امان نیستند. 

وی عنوان کرد: آتش‌سوزی حرم جعفر‌بن‌ابیطالب برادر بزرگوار حضرت علی (ع) نیز خشم، انزجار و نفرت بیش از پیش ما را از این تروریست‌های جنایتکار برانگیخته و به کسانی که از تروریست حمایت می‌کنند، اعلام بیزاری می‌کنیم و نشان می‌دهیم تا پای جان با اسلام‌ستیزان مبارزه می‌کنیم و از پای نمی‌نشینیم.

انتهای پیام/80016/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول