اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

هاشمی در فتنه 88 می‌توانست عمار رهبری باشد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه هاشمی با ورود به انتخابات 92 با برخورد قاطع مردم مواجه می‌شود، گفت: هاشمی در فتنه 88 می‌توانست عمار رهبری باشد.

هاشمی در فتنه 88 می‌توانست عمار رهبری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی کوچک‌زاده در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان در تالار حکمت این دانشگاه در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان با بیان اینکه باید دغدغه اصلی ما حفظ گفتمان انقلاب باشد، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری باید فردی انتخاب شود که نزدیکی بیشتری به گفتمان انقلاب داشته باشد.

*دولت نهم و دهم حلقه بسته مدیریتی کشور را شکست/رئیس جمهور آینده باید زانوهایش در برابر فشارهای آمریکا نلرزد

وی گفت: افرادی که از پول بیت‌المال برای خود ثروتی جمع کرده‌اند از گفتمان انقلاب اسلامی نیستند.

این نماینده مجلس با اشاره به برخی نکات مثبت دولت‌های نهم و دهم، افزود: در دولت‌های نهم و دهم حلقه بسته مدیریتی کشور که در دوران سازندگی و اصلاحات ایجاد شده بود شکسته شد.

وی، فردی را شایسته مسئولیت ریاست جمهوری دانست که اهل دست‌درازی به بیت‌المال نباشد و تصریح کرد: باید فردی را انتخاب کرد که زانوهایش در برابر فشارهای آمریکا نلرزد.

کوچک‌زاده ادامه داد: نباید فردی رئیس جمهور شود که می‌گوید ما با آمریکا جنگی نداریم.

*موضع‌گیری درباره سوریه معیار شناخت کاندیداها است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، توجه مردم به نظرات کاندیداها درباره حوادث سوریه را مورد تاکید قرار داد و اذعان کرد: موضع‌گیری درباره حوادث سوریه می‌تواند معیار خوبی برای شناخت کاندیداها باشد.

وی، لبنان و سوریه را تأمین کننده امنیت ملی ایران دانست و اذعان کرد: کاندیدایی که کمک به سوریه را قبول نداشته باشد دارای تفکرات انقلاب اسلامی نیست.

کوچک‌زاده افزود: ما به دلیل وظیفه شرعی، اسلامی و انسانی از سوریه حمایت می‌کنیم.

* هاشمی در فتنه 88 می‌توانست عمار رهبری باشد

وی با بیان این‌که از ورود هاشمی به عرصه انتخابات نمی‌ترسیم، تصریح کرد: اگر آقای هاشمی در انتخابات امسال شرکت کند با برخورد قاطع مردم روبرو می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حمله احمدی‌نژاد در مناظرات انتخاباتی سال 88 به هاشمی یکی از دلایل رأی بسیار بالای وی بود.

وی با بیان این‌که آقای هاشمی در فتنه 88 می‌توانست عمار رهبری باشد، افزود: هاشمی در نماز جمعه پس از انتخابات به جای حمایت از فتنه‌گران باید از ولایت حمایت می‌کرد.

*افرادی که می‌گویند با رژیم صهیونیسم جنگ نداریم منحرف هستند

کوچک‌زاده سخنان امام خمینی (ره) را شاخصی برای شناخت منحرفان دانست و گفت: افرادی که می‌گویند با صهیونیسم جنگ نداریم منحرف هستند.

وی با اشاره به برخی حواشی اطراف دولت، تصریح کرد: برخی افراد ممکن است اشتباهاتی کنند که آن را قبول نداریم اما نباید به افراد هر تهمتی زد و حتی اگر خلاف و فسادی انجام داده باید از راه‌های قانونی با او برخورد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی شایعه‌ها و تهمت‌ها درباره جریان انحرافی مانند این‌که آنها در جنگل‌های شمال به دنبال آموزش نظامی نیروهای خود هستند بسیار عجیب است و واقعیت ندارد.

وی ادامه داد: چنین تحرکاتی نمی‌تواند از دید دستگاه‌های امنیتی پنهان بماند.

*سو‌ء‌مدیریت موضوع کلان کشور است

کوچک‌زاده در پاسخ به پرسشی درباره مشایی، اذعان کرد: نباید درباره مسائل کوچک سخن گفت.

وی اضافه کرد: حالا ممکن است یک نفر سخنرانی‌هایی بکند که برخی غلط و برخی درست است، در حقیقت هر فردی را برای کاری ساخته‌اند و زمانی یک نفر در جمع فیلسوف‌ها، پزشکان، سیاست‌مداران، داخلی‌ها و خارجی‌ها سخنرانی می‌کند که در تمام زمینه‌ها متخصص نیست و ممکن است اشتباه کند.

نماینده مردم تهران در مجلس، فضای عمومی رسانه‌ای کشور را شارلاتانیزم مطبوعاتی نامید و متذکر شد: در این فضا برخی از رسانه‌های خوب با حضور افراد متدین نیز فعالیت دارند که به پوشش خوب رویدادها می‌پردازند.

وی سوء‌مدیریت در کشور را موضوعی کلان عنوان کرد.

ا‌نتهای پیام/2300/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول