اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

فتنه 88 بدون مدیریت هاشمی به وجود نمی‌آمد

نماینده دشتستان در مجلس گفت: هاشمی در فتنه 88 نقش مستقیم داشت و بدون مدیریت ایشان فتنه 88 به وجود نمی‌آمد.

فتنه 88 بدون مدیریت هاشمی به وجود نمی‌آمد

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به وضعیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از شورای نگهبان انتظار داریم در احراز صلاحیت نامزدها نهایت دقت و حساسیت را داشته باشد و به تمام موارد در مورد همه نامزدها با دقت توجه کند.

وی با اشاره به حضور هاشمی رفسنجانی در 79 سالگی افزود: توقع نداشتیم که ایشان وارد صحنه شوند و شورای نگهبان باید توجه ویژه داشته باشد و بدون هیچ اغماض و مسامحه صلاحیت ایشان را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هاشمی در فتنه 88 نقش مستقیم داشت و بدون مدیریت ایشان فتنه 88 به وجود نمی‌آمد و در حال حاضر افکار عمومی به این سمت است که شورای نگهبان این مسئله مهم را در احراز صلاحیت هاشمی لحاظ کند و سپس تصمیم‌گیری کند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی به دلیل سوابقی که در انقلاب دارد و به دلیل جایگاه فعلی ایشان نباید مسایل مربوط به فتنه 88 در مورد ایشان نادیده گرفته شود و افکار عمومی منتظر لحاظ کردن این مسئله در احراز صلاحیت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: مردم کمترین اغماض و مسامحه در مورد هاشمی را از شورای نگهبان انتظار ندارند و مردم منتظرند که رفتارهای وی در فتنه 88 و درگیری‌های بعد از انتخابات و هر گونه رفتار خلاف قانون ایشان مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسانی که بر اساس قانون رفتار نکرده‌اند به درد ریاست جمهوری نمی‌خورند و کسانی که ناقض قانون هستند و مفاد قانون را برنمی‌تابند و ولایت‌مدار نیستند به درد ریاست جمهوری نمی‌خورند.

موسوی‌نژاد در ادامه خطاب به مسئولان اجرایی و استانداران نیز گفت: مدیران کنونی باید از مدیران و استانداران دوره اصلاحات که قصد داشتند انتخابات را به تاخیر بیندازند درس بگیرند و ببینند که مردم چگونه دست رد به سینه آنها زدند.

وی افزود: با توجه به رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی احمدی‌نژاد احتمال هرگونه دستور وی به استانداران و مسئولان ستاد انتخابات می‌رود و به مدیران هشدار می‌دهیم که حتما منطبق بر قانون باشند و دنیا و آخرت خود را به مسئولان اجرایی نفروشند و معاوضه نکنند.

این مسئول گفت: از استانداران می‌خواهیم در قانون و ولایت‌مداری ایستادگی کنند و تن به مسایل غیرقانونی ندهند و آنچه عمل می‌کنند بر اساس قانون باشد.

انتهای پیام/2452/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول