اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

عملکرد منفی هاشمی با خطبه سبز و نامه سیاه در فتنه 88

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 به جای همراهی با نظام با خطبه ساختارشکنانه و نامه سیاه عملکرد منفی از خود بر جای گذاشت.

عملکرد منفی هاشمی با خطبه سبز و نامه سیاه در فتنه 88

سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اکنون چه کسانی در انتخابات حامی هاشمی رفسنجانی به شمار می‌روند، اظهار کرد: به غیر از اصولگرایان بقیه گروه‌ها از وی حمایت می‌کنند.

این فعال سیاسی فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد هاشمی در سه حوزه اقتصادی، سیاسی و حوزه کارآمدی اشاره کرد و افزود: در حوزه اقتصادی رویکرد عادلانه از ایشان در دوره سازندگی ندیدیم، چراکه شکاف طبقاتی از آن دوره آغاز شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به عمده نقاط منفی هاشمی رفسنجانی در ابعاد مختلف سیاسی از جمله در موضع‌گیری‌های مرتبط با فتنه 88 اشاره کرد و افزود: آقای هاشمی با نامه تاریکی که بدون سلام به مقام معظم رهبری نوشته شد، زاویه خود را با ولایت نشان داد.

دانشی تصریح کرد: همین یک نامه برای هر کاندیدای ریاست‌جمهوری در بحث اعتقاد به رکن رکین ولایت فقیه کفایت می‌کند که مهر عدم صلاحیت برای حضور در انتخابات را به عنوان کاندیدا بر پیشانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در هنگامه‌ای که همه به دنبال خاموش کردن آتش فتنه بودند این آقای هاشمی بود که آتش‌بیار معرکه شد و با خطبه‌ای که در آن سبزها جولان می‌دادند، بازهم فاصله خود را با نظام و مردم و رهبری بیشتر کرد.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مواضع اخیر هاشمی در مورد سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: بی‌شک امروز کسی باید سکاندار دستگاه اجرایی باشد که در سیاست خارجی از اعماق وجود به محور مقاومت اعتقاد داشته و در برابر زیاده‌خواهی استکبار و رژیم صهیونیستی و حکام خودفروخته عربی کوتاه نیاید.

کارآمدی یکی دیگر از مشخصه‌هایی بود که دانشی به آن اشاره کرد و افزود: کارآمدی یعنی این‌که بتوان روزانه و بدون وقفه و حتی بیش از حد توان به کشور خدمت کرد و در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور داشت که این با سن بالا منافات دارد.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول