اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

گردانندگان و رهبران فتنه 88 مستقیما وارد می‌شوند

فرماندار بناب گفت: دشمن در تلاش است که قضایای فتنه سال 88 را قبل و بعد از انتخابات در کشور رقم بزند از این رو آنهایی که در فتنه 88 نقش داشتند، این بار قصد دارند مستقیماً مدیریت آن را برعهده بگیرند.

گردانندگان و رهبران فتنه 88 مستقیما وارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت آیین بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) و همچنین سالگرد قیام 15 خرداد اظهار کرد: تمام دنیا و رسانه‌‌های داخلی و خارجی در حال رصد برگزاری آیین بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) برای سنجش میزان حضور و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و نظام هستند.

وی با بیان اینکه نظام و کشور در آستانه یک آزمایش بزرگ قرار گرفته است؛ افزود: دشمن در تلاش است که قضایای فتنه سال 88 را قبل و بعد از انتخابات در کشور رقم بزند از این رو آنهایی که در فتنه 88 نقش داشتند، این بار قصد دارند مستقیماً مدیریت آن را برعهده بگیرند.

فرماندار بناب با اشاره به لزوم هوشیاری بیش از پیش مردم در صیانت از آرمان‌های انقلاب گفت: فردی که می‌تواند رهبر معظم انقلاب را همراهی کند، به او رأی دهیم.

وی ادامه داد: باید هوشیار باشیم و نگذاریم افرادی که درصدد حاکم کردن تفکر قبل از انقلاب در کشور هستند، دوباره با دستان خود آنها را زنده کنیم.

برقی سپس با رد برخی شایعات که با آمدن فردی به صحنه انتخابات ریاست جمهوری شاهد کاهش نرخ دلار و طلا هستیم، تصـریح کرد: نرخ دلار و طلا همچـنان در دست اینهاست و می‌توانند با قدرتی که در بازار دارند، نرخ آن را بالا و پایین ببرند.

وی تداوم پایداری و اقتدار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را از جمله آثار حضور حداکثری مردم در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در این جلسه با تأکید برحضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد گفت: شرکت درانتخابات 24 خرداد از تهیه نان شب نیز واجب‌تر است.

فریدون محمودیان افزود: یک هزار و 179 نفر سهم شهرستان بناب برای حضور در آیین بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مرقد حضرت امام(ره) است.

وی بر همکاری تنگاتنگ مسئولان در اعزام کاروان به مرقد حضرت امام راحل تأکید کرد.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول