اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از اساتید دانشگاه در جمع بانوان بسیجی بافق:

دشمن در فتنه 88 برای همیشه شکست خورد

یکی از اساتید دانشگاه در جمع بانوان بسیجی بافق با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در انتخابات پیش رو گفت: دشمنان برای دلسردی مردم دست به توطئه‌های زیادی زده‌اند اما با بصیرت مردم، این دسیسه‌ها همواره به شکست انجامیده است.

دشمن در فتنه 88 برای همیشه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حسین کاظمی، ظهر امروز در جمع بانوان بسیجی شهرستان بافق اظهار داشت: از نظر اجتماعی اگر نظام نیروی بسیجی داشته باشد و مردم از آن حمایت کنند، این نظام هرگز آسیب‌پذیر نخواهد بود.

وی تصریح کرد: حضور موثر بسیجیان نقش مهمی در استحکام و قدرت انقلاب دارد.

کاظمی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع خواهران بسیجی کشور بیان داشت: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پر رنگ و جدی زنان در شکل‌گیری تمام مراحل انقلاب و بعد از آن و جدی‌تر شدن این حضور در تمام صحنه‌ها، باید مدنظر تمام ارگان‌های بسیجی کشور باشد.  

این هادی سیاسی سپاه با بیان اینکه ترس، دشمن از برتری ایران در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و هسته‌ای نیست، خاطرنشان کرد: ترس دشمن از ماهیت انقلاب اسلامی و همبستگی و یکپارچگی مردم ایران و حمایت آنها از نظام است.

کاظمی با بیان اینکه شکست دشمن در انتخابات و فتنه 88 و دشمنی همیشگی استکبار تصریح کرد: مبنای حمایت مردم ما از نظام، بر اساس عقاید دینی است و دین واسطه‌ای است بین مردم و حکومت و این امر باعث حمایت مردم از نظام است.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: دشمن برای کاهش حمایت و سلب اعتماد مردم از حکومت، تصمیم به تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی گرفته تا از طریق فشار به اقشار متوسط و ضعیف جامعه، از حضور مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری کند.

کاظمی گفت: دشمن با تحلیل فتنه 88 و موثر نشدن آن، در فکر فتنه جدید است و این بار قصد دارد فتنه را به قبل از انتخابات بکشاند و اصل انتخابات را زیر سئوال ببرد.

وی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با ایجاد خلل در ابعاد گوناگون، وضعیت کشور را بحرانی یا ناامن نشان دهند و سعی در تغییر نظام و سعی در کاهش اختیارات رهبری دارند.

کاظمی افزود: در تمام مراحل انقلاب اسلامی، حتی در زمان جنگ تحمیلی، انتخابات به موقع و در امنیت کامل مطابق با قوانین جمهوری اسلامی برگزار شده است این بار نیز با درایت کامل مسئولان امر به همین منوال برگزار خواهد شد و از ایجاد اختلال توسط دشمن چه فیزیکی، چه ذهنی و چه اقتصادی جلوگیری خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: در مرحله جدید تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، نقش مادری زنان ایرانی مورد هجوم استکبار است تا با ضربه زدن به این نقش مهم در خانواده‌ها به اهداف شوم خود برسند و این بیداری را از طرف نخبگان خواهر بسیجی می‌طلبد که با هوشیاری کامل و اطلاع‌رسانی به موقع، این حربه را خنثی کنند.

وی با اشاره به خیانت ستون پنجم دشمن و منافقین داخلی در انتخابات قبلی و دست داشتن این عوامل در تحریم‌های اقتصادی، بیان داشت: دشمن با بهره‌گیری از این عوامل، مردم جامعه و ذهن آنها را تحت فشار قرار می‌دهد تا انتخابات به خوبی برگزار نشود یا اینکه انتخاب اصلح صورت نگیرد.

کاظمی تصریح کرد: این مردم هستند که با حضور و انتخاب اصلح خود، این نظام را از این مرحله دشوار و سرنوشت ساز عبور خواهند داد و در تقابل با دشمن به پیروزی خواهند رسید.

انتهای پیام/2464/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول