اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی:

تولید فکر در دستگاه‌های اجرایی اهمیت ویژه‌ای دارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: تشکیل اتاق فکر و تولید فکر در دستگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

تولید فکر در دستگاه‌های اجرایی اهمیت ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عیسی قنبری امروز در جلسه کار گروه اجتماعی فرهنگی استان آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اهداف کار گروه اجتماعی و فرهنگی هماهنگی ادارات، نهادها و دستگاه‌های فعال در حوزه اجتماعی و فرهنگی است.

وی اضافه کرد: این کار گروه وظیفه دارد دستگاه‌ها اعم از نیروی انتظامی، شهرداری و دستگاه‌های که کارهای عملیاتی انجام می‌دهند را باهم هماهنگ کند.

وی به دیگر اهداف این کارگروه اشاره کرد و اذعان داشت: کاهش ناهنجاری‌های موجود و پیشگیری از وقوع آن‌ها از اهداف این کارگروه است.

قنبری به موضوعاتی که این کارگروه باید دنبال کند و نتیجه بگیرد اشاره کرد و گفت: کاهش آسیب‌های اخلاقی در جامعه، ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاق و کاهش مطلوب اعتیاد به مواد مخدر از مورد بحث در این کارگروه بوده به طوری که در زمینه مواد مخدر جامعه به سمت صنعتی شدن و استفاده از مواد مخدر صنعتی به جای سنتی است.

وی افزود: ما این موضوع را پیشگیری می‌کنیم و هر جا که مزارع شاه دانه که به صورت خودرو یا کاشته وجود داشته باشد منهدم می‌کنیم و برای این کار پنج دستگاه خریداری شده و در اختیار جهاد کشاورزی قرار دادیم تا هر جا که نیروی انتظامی، مرزبانی و دستگاه‌های مرتبط با موضوع شورای شامل مبارزه با مواد مخدر اطلاع دادند که خشخاش، مواد مخدر یا شاه‌دانه می‌کارند آن‌ها را شخم زده و منهدم کنند.

قنبری اعلام کرد: دو روز گذشته در مهاباد نزدیک به 100 کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف شده که تبعات پخش این 100 کیلو گرم مواد مخدر در جامعه مشخص نبوده و با توجه به اینکه صنعتی شدن جامعه را به سمتی می‌برد که بیشتر از مواد مخدر صنعتی استفاده کنند از وظایف این کارگروه این است که برای ارائه راهکار و کاهش این موضوع برنامه‌ای داشته باشد.

قنبری تسهیل در امر ازدواج پایدار و تحکیم بنیان خانواده، ارتقاء بهداشت و امنیت روانی، تقویت همبستگی و هویت ملی و اجتماعی و انضباط اجتماعی و ترویج قانون گرایی در جامعه را از دیگر موضوعات مورد بحث این کارگروه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: چون این جلسه اولین جلسه کار گروه در سال جاری بوده این مسائل ذکر می‌شود تا در برنامه ادامه سال در دستور کار قرار گیرد و باید هدف و فعالیت کارگروه منجر به نتایج شود.

وی به اهمیت تولید فکر در دستگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: انتظار من از این کارگروه به عنوان رئیس کارگروه این است که تولید فکر در دستگاه‌ها داشته باشیم و فقط آمار گذشته را مرور نکنیم و از اعضای کار گروه انتظار داریم اتاق فکر تشکیل دهند و تولید فکر داشته باشند.

انتهای پیام/61001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول