اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

سرپرست اداره ورزش ساری معرفی شد

در حکمی جدید از سوی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حسین بریمانی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری معرفی شد.

سرپرست اداره ورزش ساری معرفی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از شهرستان ساری، در ادامه تغییرات احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از مدیران زیر مجموعه خود، در ابلاغی جدید، حسین بریمانی که ریاست ورزش و جوانان نکا را عهده‌دار بود جای صالح کاردگر در اداره ورزش و جوانان ساری را گرفت.

با توجه به اینکه کاردگر از کارمندان دستگاه ورزش محسوب می‌شود به طور حتم وی برای ادامه فعالیت ورزشی خود به اداره کل ورزش و جوانان استان منتقل خواهند شد.

در مدت شش ماهی که احمد سعادتمند به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران منصوب شدند بیش از ده‌ها رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها و روسای هیئت‌های ورزشی استان تغییر کردند.

پس از روی کار آمدن احمد سعادتمند روسای ادارات ورزش و جوانان ساری، گلوگاه، بهشهر، آمل، بابل، بابلسر، تنکابن، سوادکوه و همچنین روسای هیئت‌های ورزشی بوکس، جودو، تیراندازی باکمان، دوچرخه‌سواری، سه‌گانه، کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای، والیبال و قایقرانی تغییر کردند.

به گزارش فارس، قرار است در چند روز آینده در مراسم رسمی تودیع و معارفه از تلاش‌های صالح کاردگر در ورزش مرکز استان تقدیر شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول