اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان خبر داد

تشکیل 5 اتاق فکر برای انتخاب کاندیداهای شورای شهر در استان‌های خراسان

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان گفت: پنج اتاق فکر در جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان برای انتخاب کاندیداهای شوراهای شهر و روستا تشکیل شده است.

تشکیل 5 اتاق فکر برای انتخاب کاندیداهای شورای شهر در استان‌های خراسان

حجت‌الاسلام سیدموسی علم‌الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در روزهای دوم و پنجم اردیبهشت‌ماه امسال نشستی با مسئولان جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان در ارتباط با انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا برگزار ‌شد.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان خاطرنشان کرد: این جلسات با هدف تصمیم‌گیری و معرفی کاندیداهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا بود.

علم‌الهدی با اشاره به نتایج به دست آمده در این جلسات گفت: با صحبت‌ها و تبادل نظری که بین اعضا در این جلسات صورت گرفت تصمیم گرفته شد تا پنج اتاق فکر برای انتخاب نفرات متمایز که چهار ملاک ولایتمداری، تعهد، تخصص و قدرت اجرا را داشته باشند برای کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه اسامی مورد نظر جبهه حامیان ولایت تا اواخر اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود، تأکید کرد: سرعت انتشار اسامی کاندیداها در انتخابات مدنظر جبهه حامیان ولایت نبوده و سعی بر این است تا با کارشناسی دقیق افراد مورد نظر معرفی شوند.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان‌های خراسان در پایان یادآور شد: سیاست‌گذاری‌های جبهه بر این مبنا بوده تا با ورود افراد کارشناس و آگاه به مسائل مختلف در حوزه شورای شهر بتوان مسائل شهری و جامعه را بهبود بخشید.

انتهای پیام/70022/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول