اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام نور فارس خبر داد

تشکیل اتاق فکر فریضتین در واحدهای پیام نور فارس

معاون دانشگاه پیام نور فارس گفت: اتاق فکر فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس ایجاد می‌شود.

تشکیل اتاق فکر فریضتین در واحدهای پیام نور فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، سعید زحمت‌کش در نشست اعضای شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه پیام نور استان فارس اظهار داشت: برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر باید متناسب با وضعیت فرهنگی هر شهر اجرا شود.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه واجب دینی است که در صورت اجرای مناسب و صحیح آن ثمرات بسیاری نصیب جامعه می‌شود.

زحمت‌کش ادامه داد: برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف باید زیرساخت‌های آن را فراهم کرد که در این راستا برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معتمدان در مراکز و واحدها ضروری است.

معاون دانشگاه پیام نور استان فارس درباره اولویت‌های فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه تصریح کرد: در انجام این فریضه مهم باید ابتدا به امر به معروف پرداخت که مهم‌ترین معروف، تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال است که در این زمینه باید تلاش جدی کرد.

وی با تاکید بر پرهیز از برخوردهای تند و خشن در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، خواستار بررسی وضعیت فرهنگی شهرهای فارس و تدوین برنامه‌های ویژه متناسب در هر شهر با توجه به رویکرد روان‌شناسی و جامعه‌شناسی دانشجویان بومی شهرستان‌ها شد.

زحمت‌کش عنوان کرد: به جای برخوردهای تحکمی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید به رویکرد آموزشی و مشاوره‌ای، این فریضه را اجرا کرد.

به گزارش فارس، تاکید بر گفتمان‌سازی و ایجاد جریان فکری امر به معروف و نهی‌ از منکر در دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات، گردهمایی‌ها، انتشار بروشور و پوستر از جمله موارد مطرح شده در نشست اعضای شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه پیام نور استان فارس بود.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول