اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-84

جعفری: شایسته‌ترین برای اداره کشور انتخاب شود

فرمانده سپاه شهرستان میاندرود گفت: در انتخابات 24 خرداد، شایسته‌ترین برای اداره کشور انتخاب شود.

جعفری: شایسته‌ترین برای اداره کشور انتخاب شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، جعفر جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای کمیته‌های بسیج این شهرستان با بیان اینکه بسیج توانایی حل بسیاری از مشکلات مبتلا به جامعه را دارد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بسیج امروز باید به عنوان یکی از راه‌های توسعه در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگی، بانوان و خانواده و حوزه اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.

وی که در سومین مجمع عالی بسیج شهرستان میاندرود سخنرانی می‌کرد با بیان اینکه کمیته‌های خوبی دراین زمینه تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این کمیته‌ها با فعالیت مستمر در کارهای مرتبط با حوزه خود به بهبود سطح فرهنگ اجتماعی مردم در سطح جامعه می‌اندیشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میاندرود در این مورد مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را فعال، همه‌گیر و پرشور دانست و تصریح کرد: وظیفه هر ایرانی ترغیب دیگران برای مشارکت در انتخابات و در نتیجه انتخابات شایسته‌ها برای اداره کشور و شهر خود است.

وی بالا بودن مشارکت مردم در انتخابات را موجب افزایش قدرت کشور در برابر دشمنان دانست و گفت: هر کسی با انتخاب فرد شایسته خود در عرصه انتخابات سهم خود را در آینده کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول