اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

نخستین اتاق فکر شهرستان نظرآباد تشکیل می‌شود

فرماندار نظرآباد از تشکیل نخستین اتاق فکر این شهرستان با هدف بهره‌مندی از دیدگاه‌های نسل جوان برای رفع مشکلات این قشر خبر داد.

نخستین اتاق فکر شهرستان نظرآباد تشکیل می‌شود

سید ابراهیم کسائیان سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: در حال حاضر ایران جزو کشورهای جوان دنیا است و اکثر افراد جامعه را جوانان زیر 35 سال تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: نسل جوان به ویژه جوانان آگاه و با بصیرت ایران اسلامی دارای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی هستند که در صورت استفاده صحیح از دانش و انرژی آنها، بخش مهمی از مشکلات و مسائل کشور برطرف خواهد شد.

*بسیاری از موفقیت‌ها با اعتماد به نسل جوان حاصل شده است

عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد افزود: بسیاری از موفقیت‌ها و دستاوردهای حاصل شده پس از انقلاب اسلامی مرهون اعتماد به نسل جوان است و مهم‌ترین این دستاوردها در طول دوران هشت سال دفاع مقدس حاصل شد و طی این دوران، جوانان مسلمان گوش به فرمان ولایت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

کسائیان ادامه داد: همچنین در سال‌های اخیر که بیشترین فشار و تحریم در مورد پرونده هسته‌ای ایران را شاهد بودیم، دولت به جوانان ایرانی اعتماد کرد و شاهد بودیم که چگونه با وجود موانع و سختی‌های کار، دانش هسته‌ای را به طور کامل کسب کرده و ایران را جزو چند کشور دارای این دانش قرار دادند.

وی تأکید کرد: برای بهره‌مندی صحیح از توانمندی‌های جوانان مومن و انقلابی، ابتدا باید مشکلات آنها را به طور دقیق بررسی و برای رفع این موارد برنامه‌ریزی داشت.

فرماندار شهرستان نظرآباد در پاسخ به این سئوال که در شهرستان نظرآباد چه اقداماتی در این حوزه صورت گرفته است؟ گفت: در ستاد ساماندهی امور جوانان و همچنین اداره ورزش و جوانان به طور دائم موارد مربوط به این بخش مهم از جامعه در حال رصد کردن است و در اجرای طرح‌هایی از جمله اشتغال‌زایی و احداث مسکن‌ مهر به طور مستقیم این گروه را هدف گرفتیم.

کسائیان افزود: همچنین به تازگی نخستین اتاق فکر جوانان شهرستان نظرآباد با هدف بهره‌مندی از دیدگاه‌های نسل جوان برای رفع مشکلات این قشر و همچنین بهره‌مندی از دانش آنها برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در نظرآباد تشکیل شده است.

وی در پایان یادآور شد: درهای این اتاق به روی همه جوانان باز است و در نظر داریم تا از توانمندی و دانش همه جوانان برای پیشبرد طرح‌های خرد و کلان شهرستان نظرآباد استفاده کنیم.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول