اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کیار:

امنیت بالاترین نعمت الهی در جامعه اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کیار گفت: امنیت بالاترین نعمت الهی در جامعه اسلامی است.

امنیت بالاترین نعمت الهی در جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام میثم نبوی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان کیار اظهار کرد: به برکت خون شهدا، عنایت امام زمان(عج) و درایت و رهبری جانشین بر حقش و حضور با بصیرت مردم و جان فشانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بالاخص زحمت کشان نیروی انتظامی، کشور ما کشوری امن و الگو برای کشورهای منطقه و تمامی جهانیان می‌باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت در جامعه است و همکاری همه ارگان‌ها، ادارات و به ویژه مردم با این نیروی خدوم می‌تواند نقش مهمی در امنیت جامعه ایفا کند.

نبوی رفاه و توسعه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جامعه را در گرو امنیت دانست و اظهار داشت: امنیت بالاترین نعمت الهی در جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار به اجرای طرح "مکنا" توسط نیروی انتظامی در راستای تکریم  ارباب رجوع و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی نیروهای انتظامی گفت: این طرح را در قالب چهار اصل خوشایند سازی محیط کار، فرآیندسازی، استانداردسازی و به‌سازی و فضای رقابتی سالم می‌توان تعریف کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان نقش اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب و دستاوردهای امام راحل ایفا می‌کند، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، تمامی قدرت و امکانات خود را برای تأثیرگذاری بر روی جوانان متمرکز کرده‌اند تا بین آنها و ارزش‌های اسلامی و ولایی نظام فاصله بیندازند.

نبوی هدف اصلی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را حضور حداکثری مردم برشمرد و گفت: تمام نقشه‌های دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم طراحی شده است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول