اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

شاخص‌های امنیتی در شهرستان دشتستان رو به بهبود است

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: شاخص‌های امنیتی در شهرستان دشتستان رو به بهبود است.

شاخص‌های امنیتی در شهرستان دشتستان رو به بهبود است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث کلانتری علی‌آباد برازجان اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهم و تاثیرگذاری در ایجاد امنیت در سطح جامعه دارد و با همه توان و ظرفیت در این مسیر اهتمام داریم.

وی افزود: نقش مردم در ایجاد امنیت بسیار مهم است و در سایه همکاری مردم با نیروی انتظامی می‌توانیم به امنیت پایدار برسیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه شاخص‌های امنیتی در شهرستان دشتستان رو به بهبود است خاطر نشان کرد: ما توانسته‌ایم در این شهرستان در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به دستگیری، شناسایی و برخورد با مجرمان اقدامات لازم را به عمل آوریم.

عباس‌زاده اضافه کرد: برای ارتقای سطح امنیتی در این شهرستان در چند ماه اخیر امکانات و کمک‌های خوبی به این منطقه انتظامی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: مجموعه‌های نیروی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در استان بوشهر باید از فضاهای مناسب و تجیهزات مدرن و بالایی برخوردار باشند.

عباس‌زاده گفت: باید برای بهبود وضعیت امنیتی شبانه‌روزی تلاش کنیم و ماموران و کارکنان نیروی انتظامی در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

فرماندار دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت: در دشتستان شاهد بهبود وضعیت امنیتی هستیم و همه مسئولان در ایجاد امنیت نقش داشته‌اند.

علیرضا خرمی افزود: با استقرار مجموعه نیروی انتظامی در این حوزه، مناطق علی‌آباد، حسین‌آباد و دهقاید تحت پوشش امنیتی نیروی انتظامی قرار می‌گیرند و کمک شایانی به ارتقای امنیت این مناطق خواهد شد.

وی بیان کرد: توجه به توسعه زیرساخت‌ها، برنامه‌های فرهنگی و ارتقای سطح امنیتی در دشتستان از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان است.

خرمی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای توسعه شهرستان دشتستان اهتمام می‌ورزیم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول