اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان عنوان کرد

افزایش اقتدار و امنیت ملی با ‌حضور گسترده در انتخابات

استاندار کرمان گفت: هر چه حضور مردم در انتخابات گسترده‌تر و آرا بالاتر باشد، اقتدار و امنیت ملی کشور ارتقا می‌یابد و با توجه به این حساسیت وظیفه همه ما فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های أخذ رأی است.

افزایش اقتدار و امنیت ملی با ‌حضور گسترده در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در نشست اعضای هیئت‌های نظارت، اجرایی و ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان کرمان گفت: استان کرمان در حوزه انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل در کل کشور جایگاه سوم و شهرستان کرمان جایگاه اول را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر این موضوع تأکید دارند و از سوی دیگر یکی از سایت‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آمریکا به صراحت عنوان کرده که انتخابات ایران دنیا را عوض می‌کند که این هم نشان از اهمیت انتخابات در عرصه بین‌المللی دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران در انتخابات موجب ارتقای عزت مسلمانان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی می‌شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر همین حساسیت‌ها بود که سال‌جاری را با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «حماسه سیاسی به معنی انجام کاری افتخارآمیز است که از سر شجاعت، مهارت و بی‌باکی انجام گیرد».

استاندار کرمان عنوان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات اهمیت زیادی دارد چرا که هر چه این حضور گسترده‌تر و آرا بالاتر باشد، اقتدار و امنیت ملی کشور ارتقا می‌یابد و با توجه به این حساسیت وظیفه همه ما فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های أخذ رأی است.

نجار با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی با نشاط و گسترده در استان کرمان فراهم شده است، گفت: نشست‌های متعددی با اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و سایر عوامل برگزار کننده انتخابات برگزار شده است.

وی ادامه داد: در کنار انتخابات ریاست جمهوری نباید از حساسیت انتخابات شوراهای اسلامی غافل شد چرا که مدیریت شهرها بر عهده شوراهای اسلامی شهر است و به نوعی این افراد تصدی‌گری می‌کنند.

مقام عالی دولت در استان کرمان افزود: در انتخابات باید توجه جدی به اخلاق در انتخابات شود و همه باید برای حضور گسترده ملت و خلق حماسه سیاسی تلاش کنیم.

نجار عنوان کرد: انتخابات باید منجر به وحدت و انسجام ملی شود و برای تحقق آن باید در چارچوب قانون حرکت کرد چرا که عمل به قانون راهگشای بسیاری از مشکلات است.

انتهای پیام/80018/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول