اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

بستر برقراری امنیت انتخابات ایلام فراهم است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بستر برقراری امنیت انتخابات ایلام فراهم است.

بستر برقراری امنیت انتخابات ایلام فراهم است

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام انتخابات را به عنوان نقطه اوج خلق حماسه سیاسی کشور یاد کرد و اظهار داشت: دنیا در انتظار حضور پر شور مردم ایران در انتخابات پیش رو است.

وی ادامه داد: انتخابات خرداد ماه سال جاری رویش جدیدی در امر تحولات سیاسی و اقتصادی کشور خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: در این برهه از زمان وظیفه همه مردم و مسئولان برای ایجاد بستر مناسب و تحقق فرمان رهبر انقلاب سنگین تر از گذشته خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات آتی گفت: نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار امسال تلاش خواهد کرد با برقراری و حفظ نظم و آرامش زمینه ساز خلق حماسه سیاسی ملت ایران باشد.

این فرمانده انتظامی با تاکید بر آمادگی کامل پلیس استان و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، گفت: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای برقراری نظم و امنیت مطلوب در زمان انتخابات پیش رو به کار خواهد بست.

دولتی، برگزاری انتخابات را نقطه اوج تحقق حماسه سیاسی خواند و گفت: مردم بار دیگر با حضور میلیونی خود برگ زرین دیگری را بر کتاب انقلاب خواهند افزود.

وی با تاکید بر اینکه جریان برگزاری انتخابات بر مدار قانون است، گفت: مسئولان اجرایی تلاش خواهند کرد با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور پر شور مردم را در انتخابات فراهم کنند.

این فرمانده انتظامی اقتدار، پویایی و بالندگی کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: شهدا و ایثارگران با پایمردی و نثار جان خود نهال انقلاب را به درختی تنومند در دنیا تبدیل کرده‌اند .

دولتی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد با ایجاد حساسیت حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ کند، اما ملت ایران با حضور حماسی خود در این انتخابات تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/2246/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول