اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

امنیت زیربنای توسعه همه‌جانبه است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امنیت زیربنای توسعه همه‌جانبه در تمامی زمینه‌ها است.

امنیت زیربنای توسعه همه‌جانبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی صبح امروز در دیدار با بزرگان و ریش‌سفیدان ایل ملکشاهی اظهار داشت: استان ایلام از استان‌های برتر کشور به لحاظ امنیت است که این امر حاصل همکاری مردم با مسئولان است.

وی به نقش شاخص و ارزنده مردم غیور ملکشاهی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس نماد صلابت دلیر مردان، بسیجیان، سپاهیان و مردم وفادار به انقلاب و آرمان‌های امام (ره) است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه دفاع مقدس نشان‌دهنده قدرت ملت ایران است، گفت: در جنگ تحمیلی نابرابر که بیشتر کشورها به کمک صدام آمدند آحاد مردم در این جهاد مقدس سهم خود را به انقلاب ادا کردند.

وی با بیان اینکه سال‌ها از دفاع مقدس می‌گذرد اما هنوز یاد و خاطره آن در دل‌ها زنده است، گفت: رمز ماندگاری دفاع مقدس شهادت‌طلبی مردم و جوانان ایران اسلامی بود.

دولتی تصریح کرد: در جنگ نابرابری که همه دنیا در مقابل اسلام و ملت ایران صف‌آرایی کرده بودند، این قدرت معنوی ملت ایران بود که ما را پیروز کرد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار امروز به این مسئله واقف است که با قدرت نظامی به اهداف خود دست نمی‌‌یابد بنابراین برای مقابله با ملت ایران از راه جنگ نرم وارد شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: جنگ نرمی که دنیای استکبار امروز برای انحراف جوان‌های ما آغاز کرده بسیار خطرناک است و نماد اصلی این جنگ نرم شبکه‌های ماهواره‌ای است که به وسیله آن سعی در انحراف جوانان دارند.

وی نخستین نیاز جوامع را امنیت ذکر کرد و ادامه داد: امنیت زیربنای توسعه همه‌جانبه در همه زمینه‌ها است. 

دولتی تأمین امنیت اجتماعی را در گرو جلب اعتماد عمومی دانست و اظهار داشت: مسئولین و مجریان قانون باید با برخورد مناسب و تصمیم به موقع خود اعتماد مردم را جلب کنند.

این فرمانده انتظامی گفت: علما، معتمدین و ریش‌سفیدان به عنوان بازوان توانمند نظام نقش بسیار مهمی در توسعه، آبادانی و امنیت کشور دارند.

وی افزود: اگر در جامعه‌ای امنیت نباشد مطمئناً آن جامعه رشد نخواهد کرد و تبعات ناامنی دامن‌گیر مردم آن منطقه خواهد شد.

دولتی گفت: نظام جمهوری اسلامی با تأسی از نهضت حسین (ع) پرچمدار آزادی در دنیا است. 

این فرمانده انتظامی افزود: امنیت به معنای محیط عاری از هر گونه ترس و تهدید است و چنانچه فضایی فراهم شود که مردم از هر نوع ترسی رها شوند، امنیت به‌وجود آمده است.

وی تصریح کرد: عمل به قانون و قانونمندی پشتوانه امنیت است و گام برداشتن در این مسیر بر سرعت رشد و توسعه منطقه خواهد افزود.

دولتی یادآور شد: در مناطق طوایفی، نقش سران قبایل و ریش‌سفیدان بسیار با اهمیت است و باید در سایه ارتباطات بیشتر با سران طوایف از فکر، ابزار، نفوذ و مدیریت آن‌ها در ایجاد امنیت بهره برد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: گاهی یک تخلف و یا یک عمل غیرقانونی یک فرد در طایفه، اعتبار یک طایفه بزرگ را خراب می‌کند.

جمعی از ریش‌سفیدان، بزرگان و سران ایلات و قبایل شهرستان ملکشاهی با حضور در محل کار سردار دولتی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در برخورد قاطع با اراذل و اوباش و دستگیری قاتلان در موضوعات مختلف با فرمانده انتظامی استان بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول