اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن:

22 مسجد در بروجن آماده برگزاری مراسم اعتکاف می‏‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: 22 مسجد در این شهرستان متولی اجرای مراسم معنوی اعتکاف شدند.

22 مسجد در بروجن آماده برگزاری مراسم اعتکاف می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان پیش ازظهر در نشست ستاد اعتکاف این شهرستان اظهار کرد: 22 مسجد در شهرستان متولی اجرای مراسم معنوی اعتکاف شدند که با هماهنگی‌های به عمل آمده شش مسجد در شهر بروجن، سه مسجد در بخش گندمان، شش مسجد در بخش بلداجی و هفت مسجد در بخش مرکزی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: از تعداد 22 مسجد 16 مسجد با هزینه خود معتکفین و خیرین، اعتکاف آزاد و شش مسجد با دریافت مبلغ 200 هزار ریال اعتکاف برنامه‌ریزی شده و متمرکز برگزار می‌کنند.

الهیان ادامه داد: در سال گذشته 20 مسجد  در شهرستان بروجن اقدام به برگزاری برنامه معنوی اعتکاف کردند که از این تعداد شش مسجد در شهر بروجن، سه مسجد بخش گندمان، شش مسجد بخش بلداجی و پنج مسجد هم بخش مرکزی و 13 مسجد ویژه خواهران میزبان معتکفین بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: در مراسم سال گذشته یک‌هزار و 410 خواهر معتکف و 560 برادر معتکف شرکت کردند.

وی اضافه کرد: با همکاری هیئات مذهبی امید است امسال با وجود فصل امتحانات دانش آموزان 20 درصد رشد از لحاظ مکان‌های برگزار کننده اعتکاف و همچنین تعداد شرکت کنندگان داشته باشیم.

الهیان در ادامه با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در سال‌جاری، گفت: از ابتدای سال 1392 دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی خود را با همت و تلاش بیشتر رو به رشد کرده است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول