اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد

آغاز ثبت‌نام آزمون متقاضیان تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از ثبت نام هفدهمین آزمون تخصصی حمل و نقل بین المللی کالا در دو مرحله پایه و اصلی خبر داد.

آغاز ثبت‌نام آزمون متقاضیان تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ثبت نام هفدهمین آزمون تخصصی حمل و نقل بین‌المللی کالا در  مرحله پایه در تیر ماه خبر داد و افزود: واجدین شرایط تا پایان تیر ماه مهلت دارند برای ثبت نام به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مراجعه کنند.

وی گفت: برای شرکت در این آزمون ارائه درخواست کتبی مبنی بر تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی و معرفی مدیر عامل به شرط داشتن 25 سال سن و دارا بودن سابقه فعالیت یا عضویت در هئیت مدیره شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا همچنین یک قطعه عکس 4*3 جدید، کپی شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی و عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد، اطلاعات کامل مشخصات فردی، آدرس محل سکونت، کد پستی، ایمیل، تلفن تماس را به همراه داشته باشند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خاطر نشان کرد: داوطلبانی که دارای سابقه پرداخت حق بیمه در شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی می‌باشند علاوه بر ارائه نامه تامین اجتماعی مبنی بر پرداخت سابقه بیمه در بخش بین‌المللی بایستی برای تائید سابقه کار مفید اجرایی خود به انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران مراجعه کنند.

وی همچنین اذعان داشت میزان سابقه کار با مدرک تحصیلی دیپلم هشت سال، فوق دیپلم شش سال، لیسانس چهار سال، فوق لیسانس سه سال و دکتری دو سال است.

رحمتی تصریح کرد: تاریخ برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت حضور در جلسه متعاقبـــاً اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد منابع آزمون و دستورالعمل برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون متقاضیان در سایت سازمان به آدرس www. rmto. ir موجود است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن های 88- 88804379-021 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/2308/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول