اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان خبر داد

برگزاری 20 همایش انتخاباتی توسط فرمانداری کرمان

فرماندار کرمان گفت: 20 همایش انتخاباتی توسط فرمانداری شهرستان کرمان با هدف تحقق حماسه سیاسی برگزار می‌شود.

برگزاری 20 همایش انتخاباتی توسط فرمانداری کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای هیئت‌های نظارت، اجرایی و ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان کرمان با استاندار با اشاره به اینکه پس از اعلام رسمی برگزاری انتخابات، هیئت اجرایی در شهرستان کرمان تشکیل شد، اظهار داشت: ما در فرمانداری شهرستان کرمان برنامه‌ریزی برای انجام انتخابات را از بهمن ماه گذشته آغاز کرده‌ایم و دو هیئت اجرایی از نخبگان اقشار مختلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه با بررسی نقاط ضعف و قوت در انتخابات مجلس نهم، کتاب و مجموعه‌ای عملیاتی تدوین و بعد از آن هیئت اجرایی تشکیل شد، افزود: تمام فرآیندهای انتخابات با بهترین کیفیت در حال برگزاری است و بیش از شش مرحله شعب اخذ رأی را مورد بازدید قرار داده و مشکلات را شناسایی و رفع کرده‌ایم.

سعیدی بیان کرد: برای برگزاری انتخابات در کرمان به 475 دستگاه رایانه نیاز است که 700 دستگاه تهیه کرده‌ایم و لیست اعضای شعبه‌ها و نمایندگان فرماندار تهیه و آموزش این افراد از امروز آغاز شده است.

فرماندار کرمان عنوان کرد: مانورهای تعیین شده از سوی وزارت کشور برگزار شد و فرمانداری کرمان در این مانورها جزو برترین‌های کشور بود و همچنین در محل فرمانداری نیز مانورهایی را برگزار کرده‌ایم که پایان هفته یا اوایل هفته آینده مانور به صورت آزمایشی با حضور اعضای شعبه‌ها و مجریان انتخاباتی برگزار می‌شود.

سعیدی از برگزاری 20 همایش انتخاباتی توسط فرمانداری شهرستان کرمان نیز خبر داد و بیان داشت: تاکنون پنج همایش برگزار و به صورت یک روز در میان همایش‌های بعدی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فضای آرام انتخاباتی در شهرستان کرمان به طور کامل فراهم شده و کوچک‌ترین مشکلی در این زمینه نداشته و نداریم، تصریح کرد: دادستانی کرمان و دستگاه قضایی استان کرمان برای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند و این جای تقدیر دارد.

  سعیدی بیان کرد: انتخابات در 13 حوزه شهری و 145 حوزه روستایی در شهرستان کرمان برگزار می‌شود و برای نمایندگی در شورای شهر کرمان یک هزار و 515 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 159 نفر آنها زن و بقیه مرد هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان با بیان اینکه 13 هزار نفر برای برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان به کار گرفته می‌شود، افزود: تاکنون برنامه‌ریزی برای این رویداد مهم با بهترین کیفیت در شهرستان کرمان صورت گرفته است.

سعیدی عنوان کرد: برای برگزاری انتخابات حدود 13 هزار نفر را به کار گرفته‌ایم که 11 هزار نفر آنها به طور مستقیم درگیر انتخابات هستند و 2 هزار نفر دیگر ذخیره داریم.

انتهای پیام/80018/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول