اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

گتوند آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است

فرماندار گتوند گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، گتوند آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی است.

گتوند آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گتوند آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی است، اظهار کرد: تمام تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره‌ ریاست جمهوری و چهارمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در روز 24 خرداد ماه مهیا شده است، افزود: شرکت در انتخابات کنونی به مراتب موجب تحقق شعار حماسه سیاسی و مصونیت مملکت در برابر دشمنان نظام می‌شود که مردم و مسئولان همواره باید این امر را مدنظر داشته باشند.

فرماندار گتوند خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» همه اقشار باید در راستای تحقق این مسیر، همگام و منسجم عمل کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در طول 34 سال از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده و هیچگاه عقب‌نشینی نکرده است.

محمدپور ادامه داد: شرایط امروز کشورمان در مقایسه با سال 57 نشان می‌دهد که ملت ایران همواره روبه پیشرفت هستند و در این راه هیچ مانعی جلودارشان نیست.

وی در پایان اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه این شهرستان نیز همگام با تمام ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و شرکت در انتخابات پیش‌رو بار دیگر تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل، رهبری و ارزش‌های نظام و انقلاب خواهند داشت.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول