اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

کرمان 2 هزار مترمربع فضای کتابخانه‌ای دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: سرانه فضای کتابخانه‌های کشور یک و نیم متر و فضای کتابخانه‌ای استان 2 هزار مترمربع است.

کرمان 2 هزار مترمربع فضای کتابخانه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، جواد کمالی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب بم اظهار کرد: راه‌اندازی نمایشگاه کتاب استان در بم اقدام مناسبی بوده و با توجه به فرهنگ خوب کتاب و مطالعه در بم لازم است تا خیران نیز حمایت‌های خود را داشته باشند.

وی افزود: بم الگوی بازسازی ایران و شهری مدرن و زیبا است و مردم دارالصابرین بم با فرهنگ بالای اسلامی ایرانی خود و برگزاری مراسم باشکوه و مثال زدنی تاسوعا و عاشورا نه تنها افتخار ایران بلکه افتخار جهان تشیع هستند.

کمالی گفت: سرانه فضای کتابخانه‌های کشور یک و نیم متر و فضای کتابخانه‌ای استان کرمان 2 هزار مترمربع و بسیار قابل توجه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان اظهار کرد: سرانه مطالعه در ایران 94 دقیقه بوده که استان از این سرانه 20 درصد را به خود اختصاص داده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان در بم از مسئولان استانی و کشوری در راستای برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: امروز شاهد یکی دیگر از خدمات نظام به مردم شرق استان کرمان هستیم.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی بر ضرورت راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های ریگان، فهرج و نرماشیر تاکید کرد.

انتهای پیام/2446/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول