اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله شفیعی:

وظیفه مسئولان کتابخانه‌ها برآورده کردن نیاز مطالعاتی جوانان است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از وظایف مسئولان کتابخانه‌ها برآورده کردن نیازهای جوانان و مردم منطقه در خصوص موضوعات مطالعاتی است.

وظیفه مسئولان کتابخانه‌ها برآورده کردن نیاز مطالعاتی جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، آیت‌الله سیدعلی شفیعی در بازدید از کتابخانه عمومی مهتاب در روستای قلعه سید شهر شمس‌آباد از توابع شهرستان دزفول، به کمبود کتاب در قفسه‌های کتاب کتابخانه اشاره کرد و گفت: باید قفسه‌های کتابخانه مملو از کتاب شود تا استقبال جوانان و نوجوانان از کتابخانه‌های عمومی بیشتر شود.

وی اظهار کرد: از وظایف مسئولان کتابخانه‌ها برآورده کردن نیازهای جوانان و مردم منطقه در خصوص موضوعات مطالعاتی خواهد بود که در سنین و شرایط خاص به آنها نیاز خواهد داشت و خط مشی زندگی آنها و آینده آنها با کتاب‌ها و منابعی که برایشان فراهم می‌شود رقم خواهد خورد.

*اهدای 100 جلد کتاب

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: من خود به عنوان یک نویسنده، مؤلف، مدرس حوزه‌های علمیه و یکی از علاقه‌مندان به موضوع کتاب و کتابخوانی و مطالعه 100 عنوان کتاب از کتاب‌هایی که نوشته‌ام و چند جلد کتاب خوب و مناسب جوانان به این کتابخانه اهدا خواهم کرد و امیدوارم این مسئله فتح بابی باشد تا دیگر مسئولان استان و شهرستان نیز کتاب‌های خود را در اختیار کتابخانه‌ها قرار دهند.

کتابخانه عمومی مهتاب در روستای قلعه سید شهر شمس‌آباد از توابع شهرستان دزفول با حضور حضرت آیت‌الله شفیعی افتتاح و در اختیار مردم روستا قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ کتابخانه‌‌های عمومی در همه ایام سال برای تحویل کتب اهدایی عموم مردم آمادگی دارند و این طرح نه تنها سبب افزایش منابع کتابخانه‌های عمومی می‌‌شود؛ بلکه امکان استفاده بیشتر مردم از کتب نفیسی که بعضاً در اختیار عده کمی از هم‌ استانی ‌های ما است را فراهم می‌‌آورد.

انتهای پیام/72001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول