اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول خبر داد

برپایی مراسم اعتکاف در 43 مسجد دزفول

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول از برگزاری مراسم اعتکاف در 43 مسجد شهرستان دزفول خبر داد.

برپایی مراسم اعتکاف در 43 مسجد دزفول

حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: امسال مراسم باشکوه و پربرکت اعتکاف در 43 مسجد این شهرستان و شهرهای حومه آن برگزار می‌شود.

وی درباره نحوه ثبت نام در این مراسم معنوی گفت: افرادی که می‌خواهند از برکات این مراسم معنوی پرفیض بهره‌مند شوند می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی و یا حضور در مساجد ثبت نام به عمل آورند.

بیگدلی در ادامه افزود: مساجدی که ثبت نام آنها برای شرکت در این آیین معنوی حضوری است از طریق رادیو دزفول و سایت‌های محلی دزفول اعلام می‌شود.

*ثبت نام تا 13 اردیبهشت ادامه دارد

وی درباره مهلت ثبت نام در این مراسم خاطرنشان کرد: ثبت نام برای حضور در آیین باشکوه اعتکاف در بعضی از مساجد از دو روز پیش آغاز شده است و  ثبت نام بعضی مساجد از اوایل هفته آینده آغاز و تا 10 رجب (31 اردیبهشت ماه) ادامه دارد.

بیگدلی درباره مساجد در نظر گرفته شده برای اعتکاف افزود: 43 مسجد برای برگزاری مراسم پربرکت اعتکاف آماده هستند که از این تعداد 21 مسجد در سطح شهرستان و 22 مسجد در روستاها و شهرهای اطراف دزفول واقع هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: 14 مسجد ، خاص خواهران در نظر گرفته شده که هفت مسجد واقع در شهر و هفت مسجد در روستاها و شهرهای حومه دزفول و پنج مسجد به صورت مشترک برای برپایی این مراسم آماده شده‌اند. 

*پیش‌بینی حضور 2 هزار و 250 نفری

وی از میزان حضور خواهران در مراسم اعتکاف گفت: سال گذشته میزان حضور خواهران 53 درصد و آقایان 47 درصد بود که حضور خانم‌های جوان و نوجوان در این مراسم بیشتر دیده می‌شد.

بیگدلی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 2 هزار نفر در این مراسم شرکت و از برکات معنوی این مراسم استفاده کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد افزایش و به 2 هزار و 250 نفر برسند.

وی بیان کرد: برنامه‌های زیادی از جمله سخنرانی، کلاس‌های بحث و گفتمان، مداحی و روضه‌خوانی برای معتکفین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/72006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول