اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد

آمادگی 10 مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در قزوین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رجب و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در این ماه، 10 مسجد شهر قزوین آماده برگزاری این مراسم هستند.

آمادگی 10 مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی با اشاره به آمادگی مساجد استان برای برگزاری مراسم اعتکاف اظهار داشت: در شهر قزوین 10 مسجد آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند و در شهرستان‌های استان قزوین نیز به همین میزان مسجد، این مراسم دینی و مذهبی را برگزار می‌کنند.

نعمت‌اللهی ادامه داد: همچنین ستاد فصل نیایش و ستاد اعتکاف در تمامی شهرستان‌های استان تشکیل شده است و اقدامات لازم برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و حضور معتکفان در مساجد در حال انجام است.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام از علاقمندان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در قزوین آغاز شده است که طی چند روز آینده نیز ادامه دارد و استقبال مردم برای شرکت در این مراسم بالا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: سال گذشته 15 هزار معتکف در سطح استان قزوین در برنامه معنوی اعتکاف شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری نیز بیش از این تعداد معتکف در سطح استان داشته باشیم.

نعمت‌اللهی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به مسجدالنبی (ص) قزوین یا سامانه اینترنتی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، نسبت به ثبت‌نام در مراسم اعتکاف اقدام کنند.

وی ادامه داد: معتکفان 13 رجب برابر با سوم خرداد در مساجد حضور یافته و به مدت سه روز به دعا و نیایش و انجام اعمال مربوط به اعتکاف می‌پردازند.

انتهای پیام/77002/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول