اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

فعالیت 35 مبلغ و مبلغه بومی در ایام اعتکاف در سعدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از فعالیت 35 مبلغ و مبلغه بومی در ایام اعتکاف در سعدآباد خبر داد.

فعالیت 35 مبلغ و مبلغه بومی در ایام اعتکاف در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: راه‌اندازی جنگ نرم و تقویت نیروهای معارض داخلی برای تضعیف و براندازی جمهوری اسلامی توسط آمریکای جنایتکار در راستای استمرار سیاست‌های سی‌ساله ایران ستیزی‌اش بود.

وی اضافه کرد: هر کس که به وادی ولایت نزدیک‌تر و در ولایت‌مداری استوارتر است، از این چشمه‌های معنوی بهره بیشتری خواهد برد.

جمالی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خاطر نشان کرد: مراسم اعتکاف در راستای احیای سنت نبوی (ص)، نسبت به سال‌های گذشته با همت اعضای ستاد با کیفیت‌تر برگزار خواهد شد که تعداد 15 مسجد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد تصریح کرد: تبلیغات اسلامی سعدآباد، با اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله، اعزام مبلغ برای سخنرانی و اقامه نماز جماعت، برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع)، برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت وفات حضرت زینب (س) و تشکیل حلقه‌های معرفتی برای غنی سازی برنامه‌های معتکفین اعلام آمادگی کرده است.

جمالی خاطر نشان کرد: در نشست‌های مختلف، مسئولان داخلی مساجد اعتکاف نیز ضمن اعلام آمادگی خود در همکاری با این ستاد، پیشنهادات و راهکارهایی در راستای برگزاری این مراسم ارائه کرده‌اند.

وی گفت: ثبت‌نام از معتکفین در سعدآباد از 23 اردیبهشت تا یکم خردادماه جاری در دفتر تبلیغات اسلامی سعدآباد، مسجد صاحب الزمان(عج) و پایگاه مقاومت ام‌البنین این شهر انجام می‌گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از فعالیت 35 مبلغ و مبلغه بومی در ایام اعتکاف در سعدآباد خبر داد.

جمالی اظهار داشت: این مبلغان در ایام اعتکاف در مساجد به برگزاری مراسم معنوی دعا، مناجات، وعظ، سخنرانی، گفتمان دینی و حلقه معرفت اقدام می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد تصریح کرد: پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی، سخنرانی به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و قرائت ادعیه از دیگر فعالیت‌های مبلغان بومی به مساجد است.

وی با اشاره به اهداف فعالیت مبلغ در ایام اعتکاف اضافه کرد: تقویت تفکر، معنویت و اخلاق در میان معتکفین از جمله اهداف اعزام مبلغین و مبلغات بومی در ایام اعتکاف به مساجد است.

جمالی یادآور شد: محوریت در برنامه‌های فرهنگی دینی با روحانیت است و مبلغین و مبلغات باید در صحنه‌های مختلف تبلیغی حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول