اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل خبر داد

اختصاص 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای عمران روستاها / افتتاح 320 واحد مسکن مهر در کوثر

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات سال گذشته برای پروژه‌های عمرانی روستاهای استان اردبیل خبر داد.

اختصاص 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای عمران روستاها / افتتاح 320 واحد مسکن مهر در کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میر‌جعفریان صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرای مشگین‌شهر اظهار داشت: سهم شهرستان مشگین‌شهر از این اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

وی افزود: سد معیشتی قورت‌تپه مشگین‌شهر تا ابتدای تابستان سال جاری افتتاح می‌شود و با بهره‌برداری از آن افزون بر 150 هکتار از اراضی روستا به زیر کشت آبی خواهد رفت.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین در بازدید از شهر تازه تاسیس قصابه از تخصیص اعتبار لازم برای ساماندهی خیابان اصلی شهر خبر داد و خواستار بازنگری در اجرای تقاطع غیر همسطح روستای مزرعه خلف شد.

میر‌جعفریان همچنین در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان کوثر گفت: در شهرستان کوثر 352 واحد مسکن مهر در حال اجراست که از این تعداد 320 واحد به سرعت تکمیل شده و ظرف روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: با افتتاح این مساکن مهر بخش زیادی از ساکنان منطقه که سال‌هاست در انتظار مسکن مهر هستند صاحب سرپناه شده و از امکانات لازم برخوردار خواهند شد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در خصوص تکمیل راه فیروز‌آباد ـ گیوی و اتصال شهرستان‌های جنوبی استان به محور اصلی اردبیل ـ سرچم نیز یادآور شد: این امر زمینه یک تحول واقعی را در ارتباطات آسان‌تر و با سهولت دسترسی بهتر فراهم خواهد کرد.

میر‌جعفریان ادامه داد: تلاش دولتمردان و خدمتگزاران بر این است که بدون توجه به فضای سیاسی کشور کار عمران و آبادانی را به جد و با اصل قرار دادن تحولات در حوزه عمران و آبادانی روستاها و شهرها پیگیری کنند که امیدواریم ماحصل آن رضایتمندی خداوند و بندگان الهی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از آماده افتتاح بودن صدها پروژه همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر خبر داد و تاکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه‌ها به صورت متمرکز و با حضور مسئولان کشوری ظرف روزهای آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/62004/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول