اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای جیرفت خبر داد

اختصاص 34 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های آبفای جیرفت

مدیر اداره امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت گفت: مجموع اعتبارات سال جاری که به صورت اضطراری برای رفع بخش کوچکی از مشکلات مردم در این مناطق اختصاص داده شده، بیش از 34 میلیارد ریال است.

اختصاص 34 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های آبفای جیرفت

احمد سنجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اینکه دو حلقه چاه برای تأمین آب مناطق کلرود و کهوروئیه و یک حلقه چاه نیز برای شهر جیرفت حفر شده است، اظهار داشت: همچنین حفاری دو حلقه چاه برای منطقه جبالبارز انجام شده است، اما به دلیل ریزشی بودن محل حفر مجبور به جابه‌جایی محل آن شدیم.

وی با اشاره به اینکه مجوز جابه‌جایی حفر چاه جبالبارز گرفته شده است، افزود: تجهیز سه حلقه چاه، اجرای خط انتقال آب به طول یک کیلومتر با قطر 250 میلی‌متر و ایجاد حصار مخزن منطقه نارجوئیه به طول یک‌هزار و 760 متر در دستور کار قرار دارد.

سنجری اعتبار این پروژه‌ها را 6 میلیارد ریال ذکر و تصریح کرد: تاکنون 4 میلیارد و 600 میلیون ریال آن به تصویب رسیده است و در صورتی که 100 درصد اختصاص داده شود، یک میلیارد و 400 میلیون ریال آن جزو تعهدات سال 92 محسوب می‌شود.

وی ابراز داشت: بازسازی شبکه توزیع آب کلرود و کهوروئیه به طول 12 کیلومتر، شبکه توزیع آب شهر جیرفت به طول 10.5 کیلومتر و توسعه شبکه شهر به طول 8.5 کیلومتر در دستور کار سال جاری قرار دارد که برای انجام آن‌ها به 28 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سنجری عنوان کرد: مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده در سال جاری که به صورت اضطراری برای رفع بخش کوچکی از مشکلات مردم در این مناطق اختصاص داده شده، بیش از 34 میلیارد ریال است.

مدیر اداره امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت گفت: همچنین برای بازسازی خط اصلی انتقال آب چهارراه دهخدا تا میدان معلم 16 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سنجری مجموع اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های پیشنهادی سال جاری را بیش از 50 میلیارد ریال دانست و بیان داشت: در صورت تأمین اعتبار نسبت به آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها اقدام می‌شود.

وی با اشاره به قراردادهای در دست اقدام اذعان داشت: هم‌اکنون قراردادهای نگهداری تأسیسات و رفع اتفاقات، قرائت کنتور و توزیع قبوض و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز از محل اعتبارات داخلی به مبلغ 20 میلیارد ریال در دست اقدام قرار دارند.

سنجری خاطر نشان کرد: قرارداد بازسازی پراکنده شبکه داخلی در سطح شهر نیز با اعتبار 8 میلیارد و 400 میلیون ریال در دست اجرا است که تا پایان تیر ماه به اتمام می‌رسد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تقسیم اعتبارات از طریق فرمانداری شهرستان صورت می‌گیرد، انتظار می‌رود در راستای رفع مشکلات مردم و اجرای پروژه‌ها مساعدت ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/80001/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول