اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد

وجود 742 هزار کارگر در خوزستان/ اختصاص اعتبار به زیرساخت‌های استان

استاندار خوزستان گفت: در سفر چهارم هیئت دولت به استان، اعتبارات مناسبی در بخش زیرساخت‌ها به واحدهای تولید، صنعتی و معدنی اختصاص داده شد.

وجود 742 هزار کارگر در خوزستان/ اختصاص اعتبار به زیرساخت‌های استان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی در آئین گرامیداشت روز کارگر که در محل هتل بوستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: 742 هزار کارگر در استان خوزستان وجود دارد که مشغول به انجام کار و خدمت هستند.

وی افزود: در چند سال گذشته شعارهای انتخاب شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان‌دهنده این مطلب بوده که ایشان با اشرافی که به مسائل جهان دارند، پیش‌بینی انجام تحریم‌های شدید علیه ملت ایران را داشتند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در بخش حماسه سیاسی مردم باید با حضور گسترده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری به تمام دشمنان جمهوری اسلامی ایران نشان‌ دهند که همواره از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی که به سختی به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: جامعه کارگری استان خوزستان نیز با حضوری یکپارچه در تمام صحنه‌ها، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نشان داده‌اند که به عنوان ستونی محکم از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

حجازی اظهار کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید، بخش کارگری است که دولت در راستای تحقق شعار حماسه اقتصادی، در سفر چهارم خود به استان خوزستان برای کمک به حفظ واحدهای تولید، صنعتی و تجاری اعتبارات خوبی را به این بخش‌ها اختصاص داد.

وی در پایان نشست، هدف عمده سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به خوزستان را رفع مشکلات اشتغال و توسعه این استان عنوان کرد و گفت: در این سفر اعتبارات خوبی در بخش زیرساخت‌ها به واحدهای تولید، صنعتی و معدنی اختصاص داده شد.

انتهای پیام/ 72001/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول