اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب برنامه عصر کاری و شب فرهنگی صورت گرفت

اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار استانی به بخش جعفرآباد

استاندار قم در دومین برنامه عصر کاری و شب فرهنگی به بخش جعفرآباد سفر کرد و در قالب این سفر 25 میلیارد ریال از اعتبارات استانی به این بخش اختصاص یافت.

اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار استانی به بخش جعفرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در ابتدای برنامه سفر به بخش جعفرآباد که مدیران دستگاه‌ها نیز حضور داشتند، از باند دوم جاده در دست احداث قم- جعفریه بازدید کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات این جاده را مورد بررسی قرار داد.

وی با حضور در گلزار شهدای شهر جعفریه ضمن نثار فاتحه و اهداء شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار قم در ادامه با حضور در منزل شهید بیک محمدی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از پدر و مادر این شهید دلجویی کرد.

افتتاح 364 واحد مسکن مهر شهر جعفریه

افتتاح 364 واحد مسکن مهر شهر جعفریه، بازدید از تقاطع غیر همسطح جعفریه و کارخانه لبنیات حلیب در ناحیه صنعتی طغرود از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به بخش جعفرآباد بود.

همچنین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در بخش جعفرآباد به منظور بررسی مسائل و مشکلات این بخش، به ریاست استاندار قم برگزار شد.

اختصاص 2 میلیارد و 545 میلیون تومان اعتبار استانی به بخش جعفرآباد از مهمترین مصوبات جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در بخش بود.

دیدار مردمی استاندار قم با مردم شهر جعفریه

پیریایی در ادامه برنامه عصر کاری و شب فرهنگی با حضور در مسجد جامع شهر جعفریه طی سخنانی ابراز داشت: حضور در جمع مردم و پیگیری مسائل و مشکلات مناطق جزو وظایف مهم مسؤلان محسوب شده و امیدواریم مردم و مسؤلان محلی با تقویت و استمرار این ارتباطات ما را در حل مشکلات و عمران و آبادانی بخش‌ها یاری کنند.

وی با اشاره به اهداف برنامه‌های عصر کاری و شب فرهنگی بیان داشت: برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند در تحکیم روابط دو سویه مردم و مسؤلان و نیز شناخت بیشتر نیاز‌های بخش و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای انجام فعالیت‌های مورد نیاز منطقه تاثیر بسزایی داشته باشد.

استاندار قم با اشاره به نقش روحانیت در طول تاریخ تاکید کرد: برای تنظیم برنامه و به روی ریل افتادن کارهای بخش‌ها باید این جلسات و ارتباطات مردم و مسؤلان با محوریت امام جمعه بخش به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

در حاشیه این مراسم اهالی بخش جعفرآباد، مسائل و مشکلات خود را با استاندار قم در میان گذاشتند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول