اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو:

قانون باید فصل‌الخطاب همه نامزدها و طرفدارانشان باشد

امام جمعه ماکو گفت: نامزدها و طرفداران آنها باید از قانون تمکین کنند و قانون فصل‌الخطاب همه آن‌ها باشد.

قانون باید فصل‌الخطاب همه نامزدها و طرفدارانشان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو حجت‌الاسلام ایوب رنجبری، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماکو با اشاره به جریان مهم انتخابات پیش رو، اظهار داشت: نامزدها و طرفداران آنها باید در چارچوب قانون عمل کنند و قانون فصل‌الخطاب همه آنها باشد.

وی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جوامع اسلامی و پیامدهای نادیده گرفته شدن آن اشاره کرد و افزود: نیاز جامعه امروز ما به آگاهی و احیای هرچه بهتر این امر است تا جلوی انحرافات بیشتر گرفته شده و جامعه در مسیر کمال و رضای الهی حرکت کرده، به الگوی دیگر جوامع تبدیل شود.

رنجبری با اشاره به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات، تصریح کرد: انتخابات مظهر تجلی اراده ملی است و همه باید در چارچوب قانون عمل کنند.

وی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری عنوان کرد: باید به جای تهمت زدن به دیگران و تخریب آنان، واقع‌بینانه طرح‌ها و برنامه‌های خود را مطرح کنند و با پرهیز از وعده‌های دروغین و با رعایت قانون در این رقابت حساس و مهم حاضر شوند.

رنجبری ضمن یادآوری روز جهانی موزه و میراث فرهنگی و تقدیر و تشکر از زحمات عوامل مرتبط در این امر، به دستبردهای کلان سوداگران میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: لازم است با هوشیاری بیشتر مسئولان، این میراث هزاران ساله ایران را به نسل‌های بعدی انتقال داد.

وی اشاره‌ای نیز به میلاد پر برکت امام جواد علیه‌السلام در دهم رجب داشت.

رنجبری با یادآوری اول خرداد ماه به عنوان روز بهره‌وری و بهینه سازی مصرف، تصریح کرد: اسلام همواره مسلمانان را به اعتدال و پرهیز از اسراف و تجملات سفارش می‌کند و از چشم و هم چشمی‌ها بر حذر می‌دارد.

انتهای پیام/61001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول