اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد

برطرف شدن آبگرفتگی در سطح شهر قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: در عملیات پاکسازی ۳۷ سرویس خاور شاخه و برگ از سطح شهر جمع‌آوری و به جایگاه تخلیه خاک و نخاله منتقل شد، در همین راستا 37 مورد آبگرفتگی نیز در سطح شهر برطرف شد.

برطرف شدن آبگرفتگی در سطح شهر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، عباس عسگری اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی استان با پیش‌بینی وزش باد همراه با رگبار و بارش باران در هفته گذشته، تمامی نیروهای ستادی و اجرایی سازمان با تجهیزات مورد نیاز و امکانات لازم به حالت آماده باش درآمدند.

وی ادامه داد: با شروع وزش باد، عملیات پاکسازی و جمع‌آوری شاخه و برگ‌های ریخته شده بر روی زمین آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اضافه کرد: با توجه به وزش باد شدید در ماه جاری تعداد 179 درخت شکسته شد و 53 مخزن 770 لیتری تعبیه شده نیز از جایگاه خود جابه‌جا و واژگون شدند که موجب تخریب برخی از آن‌ها شد.

این مسئول ابراز داشت: در این عملیات پاکسازی 37 سرویس خاور شاخه و برگ از سطح شهر جمع‌آوری و به جایگاه تخلیه خاک و نخاله منتقل شد در همین راستا 37 مورد آبگرفتگی نیز در سطح شهر برطرف شد.

عسگری خاطرنشان کرد: در این عملیات پاکسازی علاوه بر جمع‌آوری زباله و رفت و روب سطح شهر طبق ایام گذشته، 53 نفر نیروی انسانی به صورت ویژه و اختصاصی برای جمع‌آوری و حمل شاخه و برگ‌های ریخته شده به کارگیری شدند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول