اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

افتتاح به موقع پروژه‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای شهرداری قزوین است

استاندار قزوین گفت: با افتتاح به موقع پروژه‌های عمرانی، اعتماد و باور شهروندان قزوینی به مجموعه مدیریت شهری ارتقا یافته که تحقق این اقدام از مهم‌ترین دستاوردهای شهرداری قزوین است.

افتتاح به موقع پروژه‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای شهرداری قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در مراسم افتتاح پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین که در سالن اجتماعات قائم (عج) منطقه دو شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح به موقع پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین دستاوردهای شهرداری قزوین است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین در چند سال گذشته پروژه‌های عمرانی را در زمان تعیین شده و در برخی پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر افتتاح می‌کند، ابراز داشت: تحقق این امر موجب ‌شده اعتماد و باور شهروندان قزوینی به مجموعه مدیریت شهری ارتقا یابد و این از بزرگترین دستاوردهای این نهاد است.

استاندار قزوین اضافه کرد: امیدواریم مجموعه مدیریت شهری افتتاح دیگر پروژه‌های عمرانی را به موقع به اتمام برساند تا رضایت شهروندان قزوینی از این مجموعه ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های عمرانی موجب شده قزوین در مسیر توسعه قرار گیرد، ابراز داشت: تحقق این امر باید با سرعت و کیفیت بهتری صورت گیرد تا این شهر در کوتاهترین زمان به رشد و شکوفایی برسد.

این مسئول بیان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی موجب توسعه و شکوفایی شهر قزوین می‌شود که باید این اقدام با سرعت و کیفیت بهتری ادامه یابد.

استاندار قزوین یادآور شد: مسئولان مجموعه مدیریت شهری برای افتتاح پروژه‌های عمرانی تلاش مضاعفی می‌کنند که این امر در رویکرد اقدامات آنان قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی انجام می‌شود، گفت: این نهادها نیز به شهرداری قزوین در بهره‌برداری از این پروژه‌ها کمک بسزایی می‌کنند که از زحمات آنان تشکر می‌کنم.

این مسئول بیان کرد: شهروندان قزوینی در افتتاح پروژه‌های عمرانی مزاحمت‌های شهری را با صبر تحمل می‌کنند تا این پروژه‌ها به موقع افتتاح شود که از حوصله آن‌ها تشکر می‌کنم.

استاندار قزوین اذعان داشت: مجموعه مدیریت شهری با مدیریت درست تلاش می‌کند تا موانع ایجاد شده در احداث پروژه‌های عمرانی را برطرف کرده تا این پروژه‌ها در موعد مقرر به پایان برسد که این نشان‌دهنده همت مضاعف آنان است.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نا‌مگذاری شده است، ابراز داشت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها می‌توانند حماسه سیاسی را در کشور خلق کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور داشتند، اذعان داشت: آنان با حضورشان در انتخابات 24 خرداد یک بار دیگر به دشمنان نشان می‌دهند که همچنان پایبند ارزش‌‌ها و آرمان‌های کشورشان هستند.

انتهای پیام/77009/ق30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول