اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری قزوین:

پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار قزوین گفت: پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در دو مراسم کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی افزود: 19 پروژه‌ شاخص به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در دو مراسم در روزهای 10 و 14 اردیبهشت ماه با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال کلنگ‌زنی و با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: پروژه‌های شاخص المان میدان مینودر، تقاطع غیر هم‌سطح شهید مطهری، پل ایثار، بوستان بانوان، اتمام بلوار شهید مطهری (حدفاصل تقاطع شهید مطهری و پل ایثار)، سرویس‌های بهداشتی عمومی، بوستان اصفهان و ادامه مرمت و بازسازی مجموعه سعدالسلطنه سرای بهشتیان، سرای نگارالسلطنه، حیاط سعدالسلطنه و حیاط سعدیه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

نصرتی پروژه دیتاسنتر، پل هوایی عابر پیاده تقاطع شهید بهشتی و خیابان شهید بابایی، پیاده راه مسیر سلامت، کمربند سبز و نقشه آنلاین ترافیک را از دیگر پروژه‌های شاخص که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، نام برد.

شهردار قزوین افزود: به مناسبت گرامیداشت روز شوراها و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن پروژه رمپ و لوپ بلوار نخبگان با اتوبان قزوین و زنجان، تقاطع غیر هم‌سطح ابوترابی و مهدیه قزوین با اعتبار تقریبی بالغ بر 120 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول