اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاونی روستایی هندیجان:

8500 تن گندم در هندیجان دچار آبگرفتگی شد

رئیس اداره تعاونی روستایی هندیجان گفت: بارش باران همراه با باد شدید موجب آبگرفتگی 8 هزار و 500 تن از گندم‌های این شهرستان شد.

8500 تن گندم در هندیجان دچار آبگرفتگی شد

غلام‌عباس بهنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: بارندگی‌های بسیار شدیدی که در هندیجان بارید و همچنان نیز ادامه دارد موجب آبگرفتگی محصولات گندم این شهرستان شد.

وی افزود: 8 هزار و 500 تن محصول گندم برداشت شده در محوطه تعاونی روستایی در این بارندگی‌ها دچار آبگرفتگی شده است.

رئیس اداره تعاونی روستایی هندیجان ادامه داد: البته تعاونی روستایی پیش از این با نصب چادر در محوطه به‌منظور جلوگیری از نفوذ باران در بین گندم‌ تدابیر لازم را اندیشیده بود اما بارش‌های اخیر علاوه بر شدت فراوان با باد شدیدی همراه بود که موجب شد این تدابیر ثمربخش نباشد.

بهنبا تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 40 سانتی‌متر آب باران در محوطه تعاونی روستایی جمع شده که موجب نفوذ آب به گندم‌ها شده است.

وی اضافه کرد: البته با استفاده از یک دستگاه لودر هم‌اکنون در حال انتقال این گندم‌ها به انبار برای جلوگیری از خسارت بیشتر هستیم.

رئیس اداره تعاونی روستایی هندیجان در خصوص میزان خسارت وارده به این 8 هزار و 500 تن گندم نیز خاطرنشان‌کرد: هنوز میزان خسارت وارد آمده ناشی از آبگرفتگی گندم‌ها مشخص نشده است.

بهنیا افزود: علاوه بر این سه هزار تن گندم دیگر نیز در مرکز خرید گندم هندیجان دچار آبگرفتگی شده و خسارت‌هایی به آن وارد آمده است.

وی گفت: متاسفانه تاکنون هیچ یک از مسئولان محلی شهرستان کمکی را برای کاهش خسارت ناشی از آب‌گرفتگی گندم‌ها با ما انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول