اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان:

صهیونیسم و کشورهای غربی قصد نسل‌کشی در کشورهای اسلامی را دارند

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: صهیونیسم و کشورهای غربی قصد نسل‌کشی کشورهای اسلامی را دارند که ملت فهیم ایران باید مقتدرانه جلوی تصمیمات آنها بایستد.

صهیونیسم و کشورهای غربی قصد نسل‌کشی در کشورهای اسلامی را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کبری خزعلی ظهر امروز در همایش اصلاح سبک زندگی و گفتمان‌سازی ضرورت افزایش نسل و فرهنگ‌سازی در مرکز تربیت معلم شهید هاشمی‌نژاد مشهد اظهار کرد: زن و جایگاه زن از دو رویکرد الهی و مادی مورد بحث قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ادیان دیگر با قرار دادن امتیازاتی برای بانوان سبب شدند نگرش دینی و عاطفی بانوان تنزل پیدا کند، ادامه داد: زنی که تحت تعلیم و تربیت و نگاه مالی قرار گرفته تنها یک انسان است و نمی‌تواند جایگاه مادری خویش را به خوبی در جامعه ایفا کند.

خزعلی بیان کرد: بانوانی که در بیرون منزل کار تمام وقت دارند، فرزندانی تحت آموزش‌های فضای مجازی تربیت می‌کنند چراکه بچه‌ها زمانی که مادر برای آنها وقت و زمان کافی نداشته باشد به سمت مشاوران هم سال و فضاهای مجازی می‌روند.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید براینکه دنیای غرب برای خانواده‌های ما الگو و چراغ‌های سبزی را آماده کرده، خاطرنشان کرد: یکی از این الگوها تغییر سبک زندگی بانوان است که در جامعه مانند مردان زندگی کنند و دیگر اینکه وسیله‌ای برای تسهیل لذت‌بخشی مردان باشند.

وی با اشاره به نقش جمعیت در کشورهای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری معتقدند که کشور ما با امکاناتی که دارد، می‌تواند 150 میلیون نفر جمعیت داشته باشد، برنامه کنترل جمعیت ساخته دست صهیونیسم و فراماسونری‌ها است که قصد نسل‌کشی ایرانیان و مسلمانان را دارند.

خزعلی یادآور شد: براساس گزارش توسعه انسانی که هر ساله توسط سازمان ملل منتشر می‌شود مردم و جمعیت ثروت واقعی هر ملتی را تشکیل می‌دهند، آمریکا و کشورهای غربی برای نسل‌کشی سرخپوستان و سیاه‌پوستان از بیماری ایدز استفاده کردند و توانستند نسل سرخپوستان را نابود کنند این اتفاق برای سیاه‌پوستان و بعد جامعه کشورهای اسلامی نیز می‌افتد.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: در دهه‌های گذشته حجم نسبی جمعیت کشورهای سرمایه‌داری سیر نزولی داشته تا جایی که جمعیت کشورهای غربی در دو دهه گذشته به 12.1 درصد از جمعیت جهانی رسیده بود و به سبب فروپاشی خانواده و حاکمیت ارزش‌های مادی و خود محوری و لذت طلبی باز هم رو به نزول است.

وی تاکید کرد: در همین راستا کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا برای ایجاد تعادل جمعیتی به نفع خود و به عنوان یکی از سیاست‌های استراتژیک در دکترین دفاع ملی و سیاست خارجی به کاهش رشد جمعیت در جهان سوم بخصوص کشورهای اسلامی رسیده‌اند.

خزعلی عنوان کرد: شاخص‌های کارشناسان غربی، از فرهنگ‌سازی و تغییر سبک زندگی برای کنترل جمعیت، تاکید بر اهمیت منافع مادی و حاکمیت اقتصاد بر برنامه‌ریزی‌های اجتماعی، تضعیف و تزلزل در ارزش‌های اساسی و اخلاق عمومی جامعه؛ تاکید بر اهمیت منافع فردی بر خانوادگی و اجتماعی؛ گسترش سیطره فردگرایی و لذت طلبی و همچنین حاکمیت اومانیسم و نفی دین در فرهنگ عمومی جامعه است.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در یک سال و نیم گذشته حدود شش مرتبه بر موضوع نقص کنترل جمعیت تاکید کرده‌اند، اما مسئولان به این موضوع بی‌توجهی کردند در این راستا باید جلوی مراکز بهداشتی که داروهای ضدبارداری را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند گرفته شود و مردم توجه ویژه‌ای به افزایش جمعیت در این سال‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر جمعیت ایران به اینگونه کنترل شود در سال‌های آینده جمعیت کشور به سمت افراد پیر و میان‌سال می‌رود و جمعیت جوان کشور کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/70018/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول