اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ملایر خبر داد

عضویت بیش از 9 هزار نفر در جمعیت جوانان هلال احمر ملایر

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر از عضویت 9 هزار نفر در جمعیت جوانان هلال احمر شهرستان ملایر تا پایان سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز بیش از 200 نفر به این تعداد اضافه شده و عضوگیری در هلال احمر ادامه دارد.

عضویت بیش از 9 هزار نفر در جمعیت جوانان هلال احمر ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر منظر طاهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به هفته هلال احمر از 28 تا 24 اردیبهشت ماه اظهار داشت: هم‌زمان با این هفته برنامه‌های مختلفی در شهرستان ملایر توسط هلال احمر شهرستان انجام می‌شود.

وی غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه و برگزاری مسابقه کتابخوانی و مسابقه امدادی را از جمله برنامه‌های هلال احمر ملایر در این هفته برشمرد.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ملایر در ادامه از برگزاری مانور آموزشی تخلیه اضطراری در مدرسه دخترانه راهنمایی حاج محمد ملایری به صورت نمادین خبر داد و گفت: در این مانور مربیان آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان در موارد اضطراری ارائه دادند.

وی برگزاری مسابقه پیاده‌روی، انجام تست و کنترل فشار خون نمازگزاران در نماز جمعه، برگزاری مراسم تجلیل از مربیان شهرستان در استان، بازدید از خانه سالمندان و برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی و عضوگیری در هلال احمر را از دیگر برنامه‌های هفته هلال احمر در ملایر برشمرد.

طاهری از انجام معاینه رایگان و امدادرسانی و آموزش در روستاهای ملایر توسط تیم‌های امدادی در این هفته خبر داد و تصریح کرد: این برنامه با عنوان کاروان سلامت به روستاییان خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

وی از عضویت 9 هزار نفر در جمعیت جوانان هلال احمر شهرستان ملایر تا پایان سال گذشته خبر داد و افزود: امسال نیز بیش از 200 نفر به این تعداد اضافه شده و عضوگیری در هلال احمر ادامه دارد.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ملایر به عملکرد واحد جوانان و داوطلبان هلال احمر شهرستان ملایر در استان اشاره کرد و گفت: با عملکرد بسیار خوب این واحد سال گذشته در ارزیابی انجام شده از واحد جوانان و داوطلبان شهرستان ملایر حائز رتبه برتر در استان شده است.

وی در ادامه به دیگر خدمات واحد هلال احمر اشاره کرد و گفت: یکی از خدمات واحد جوانان انجام واکسیناسیون حجاج بیت‌الله الحرام است که در سال گذشته کار واکسیناسیون بیش از یک هزار و 500 نفر از حجاج در این واحد انجام شد.

طاهری یادآور شد: این طرح همچنان از ابتدای سال جاری در واحد جوانان هلال احمر در حال انجام است و در روزهای زوج حجاج می‌توانند برای انجام واکسیناسیون به واحد جوانان هلال احمر واقع در میدان امام خمینی مراجعه کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری سایر نهادها با هلال احمر شهرستان گفت: کار آموزش‌های امدادی در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و سایر نهادها در طول سال توسط نیروهای امدادی و داوطلبان و مربیان هلال احمر در شهرستان انجام می‌شود.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر ملایر در ادامه افزود: بیشتر برنامه‌های ما امسال به سمت آموزش‌های همگانی پیش می‌رود و واحد جوانان علاوه بر برنامه‌های آموزشی در مانورها و سایر حوادث در کشور تا کنون حضوری فعال داشته و خواهد داشت.

وی اظهار داشت: انجام دو برنامه شاخص در طول سال شامل «همای رحمت» در شبهای ماه مبارک رمضان و طرح «فرشته‌های رحمت » در ایام عید نوروز نیز سال گذشته در راستای خدمت‌رسانی با کمک خیرین به خانواده‌های نیازمند در شهرستان به خوبی انجام شد.

طاهری خاطرنشان کرد: هلال احمر شهرستان ملایر در ایام نوروز امسال با برپایی سه ایستگاه در میادین استقلال، کوثر و میدان نیروی انتظامی کار خدمات‌رسانی و امدادرسانی و توزیع بروشور را به 35 هزار مسافر داشته است.

انتهای پیام/89013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول