اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد

همکاری 5400 داوطلب با جمعیت هلال احمر قم

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه 5 هزار و 437 نفر داوطلب در جمعیت هلال احمر استان قم حضور دارند، گفت: 2 هزار و 927 نفر از این داوطلبان را زنان تشکیل می‌دهند.

همکاری 5400 داوطلب با جمعیت هلال احمر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیرحسین علیمردانی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته هلال احمر اظهار کرد: در نظر داریم با توجه به مردمی بودن جمعیت هلال احمر، پایگاه‌های داوطلبان در مساجد قم تشکیل شوند ضمن اینکه به زودی دو خانه داوطلب مسجد افتتاح خواهند شد.

وی افزود: در بحث مشارکت مردمی برای اهدای خون هم فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و پرسنل جمعیت هلال احمر با حضور در مراکز مختلف این کار را انجام خواهند داد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح مروجین مهر در قم خبر داد و خاطرنشان کرد: تقدیر از خانواده‌های داوطلبان فعال هم در دستور کار قرار دارد تا در راستای تحقق شعار «هر خانواده یک پایگاه داوطلب» گام‌های عملی برداشته شود.

وی ادامه داد: تجلیل از فعالان و داوطلبانی که در حوزه تجهیزات پزشکی و تامین جهیزیه در قم مشغول به کار هستند نیز طی هفته هلال احمر صورت می‌گیرد.

علیمردانی با بیان اینکه 5 هزار و437 نفر داوطلب در جمعیت هلال احمر استان قم حضور دارند عنوان داشت: 2 هزار و 927 نفر از این داوطلبان را زنان تشکیل می‌دهند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با تاکید بر اطلاع‌رسانی بیشتر در زمینه جذب داوطلب در این جمعیت تصریح کرد: این امر موجب گرایش بیشتر جوانان و دیگر اقشار به فعالیت‌های داوطلبانه و خیرخواهانه می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم نیز در این نشست گفت: آموزش 32 رشته مختلف علمی، فرهنگی و درسی به همراه اردوهای استانی و کشوری در تابستان امسال در دستور کار قرار دارد.

محمد مصباحی با اشاره به اجرای طرح دادرس به صورت پایلوت در قم اظهار کرد: این طرح با مشارکت دانش‌آموزان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: بحث اوقات فراغت هم با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان در اولویت قرار دارد؛ آموزش 32 رشته مختلف علمی، فرهنگی و درسی به همراه اردوهای استانی و کشوری و برگزاری مسابقات رقابت مهر از جمله فعالیت‌های مربوط به اوقات فراغت در قم هستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه فعالیت‌های تابستانی نهضت پیشاهنگی هم در تابستان شروع می‌شوند گفت: مرحله استانی طرح ملی دادرس نیز در تابستان امسال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/78004/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول