اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر:

اولویت جمعیت هلال احمر تکمیل 50 پروژه‌ نیمه تمام است

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این جمعیت را طی امسال، تکمیل 50 پروژه‌ نیمه تمام دانست.

اولویت جمعیت هلال احمر تکمیل 50 پروژه‌ نیمه تمام است

امیرحسین آزادی وفا در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این جمعیت طی امسال، تکمیل 50 پروژه‌ نیمه تمام است، اظهار کرد: هم اکنون این پروژه‌ها با پیشرفت بالای 70درصد در سطح استان‌های کشور در دست اجرا و تکمیل قرار دارد.

وی این پروژه‌ها را شامل؛ پایگاه‌های امداد و نجات، انبارهای امدادی و همچنین ساختمان‌های پشتیبانی کننده این جمعیت در انجام مأموریت‌ها عنوان کرد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر  تاکید کرد: برای تحقق این برنامه هیچ پروژه جدیدی را تا زمان تکمیل این طرح‌ها شروع نخواهیم کرد.

به گفته وی در بخش تجهیزات هلال احمر نیز تلاش شده تا از حداکثر ظرفیت موجود در انجام مأموریت های این مجموعه استفاده شود.

آزادی‌وفا در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت انبارهای امدادی و موجودی آنها نیز گفت: هم اکنون 400 انبار منطقه‌ای هلال احمر در استان‌ها وجود داشته که اقلام امدادی مورد نیاز را بر اساس استانداردها تأمین و مشکلی در این زمینه نیست.

وی همچنین شمار پایگاه‌های امداد هوایی را 6 پایگاه عنوان کرد و تصریح کرد: چهار بالگرد در سال گذشته وارد چرخه امداد هوایی جمعیت شد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر اضافه کرد: بر همین اساس هم اکنون هر دو استان دارای یک بالگرد بوده که استان همجوار را به هنگام حوادث پشتیبانی خواهد کرد.

وی گفت: افزون بر این، طی سال گذشته اقدامات موثری برای توسعه امکانات سخت افزاری، امدادی و خودرویی جمعیت هلال احمر در 31 استان کشور انجام شد.

آزادی‌وفا همچنین کار امدادگری را کاری سخت و دشوار عنوان کرد و یادآور شد: همواره امدادگران در معرض خطرهای مختلفی به سر می‌برند اما کار آن‌ها کاری الهی است و لباس امداد گری لباس خدمتگزاری به خلق خداست.

وی از امدادگری و خدمت کردن در جمعیت هلال احمر به عنوان توفیق الهی یاد کرد و گفت: باید کارکنان جمعیت هلال احمر قدردان این نعمت الهی باشند و بی گمان از این فرصت ارزشمند می‌توان به عنوان ذخیره‌ای برای آخرت استفاده کرد.

انتهای پیام/63002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول