اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز همدان:

نرخ جمعیت بهره‌مند از گاز طبیعی در همدان به 95.1 درصد رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: نرخ جمعیت بهره‌مند از گاز طبیعی شهری و روستایی در استان همدان به 95.1 درصد رسید.

نرخ جمعیت بهره‌مند از گاز طبیعی در همدان به 95.1 درصد رسید

حسین محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تمام 29 شهر استان همدان از نعمت گاز طبیعی با نرخ 99.5 درصدی از نظر جمعیت شهری برخوردار هستند که با این وصف استان همدان در سطحی بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

این مسئول گفت: از تعداد یک هزار و 82 روستای استان تعداد 731 روستا از گاز بهره‌مند شده‌اند و عملیات گازرسانی در این 111 روستا نیز تداوم دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ابراز داشت: نرخ بالای خانوارهای روستایی گازدار در استان همدان با ضریب نفوذ 88.2 درصدی نیز مبین قرار گرفتن این استان در سطحی فراتر از میانگین کشوری در بخش روستایی است.

وی تأکید کرد: به خاطر قرار داشتن استان همدان از نظر ضریب نفوذ گاز در کل خانوارهای شهری و روستایی گازدار با نرخ بالای 95.1 درصد، این شرکت توانسته در مجموع ضریبی ترکیبی خانوارهای شهری و روستایی هم فراتر از سطح میانگین کشوری ارائه خدمت کند.

محمدی متذکر شد: تا پایان فروردین امسال با توجه به زیر پوشش بودن جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 650 هزار نفر، تعداد خانوارهای زیر پوشش گاز طبیعی استان همدان در بخش خانگی بالغ بر 475 هزار و 500 مورد است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در سایر بخش‌ها اعم از تجاری، نیروگاهی و مشترکان عمده و صنعتی در استان نیز 25 هزار و 685 مشترک از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/89002/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول