اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب خبر داد

شاغل بودن بیش از 40 درصد جمعیت بناب

فرماندار بناب با بیان اینکه از جمعیت 130 هزار نفری این شهرستان 53 هزار نفر شاغل هستند، گفت: برخی واحدهای تولیدی به دلیل کمبود سرمایه در گردش نمی‌توانند از تمام ظرفیت خود استفاده کنند.

شاغل بودن بیش از 40 درصد جمعیت بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی امروز در جلسه با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان با ارائه گزارشی از سیمای صنعت این شهرستان اظهار کرد: از جمعیت حدود 130 هزار نفری بناب 53 هزار و 61 نفر مشغول کار هستند.

وی افزود: هم اکنون در 400 واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان 3 هزار و 847 نفر در این واحدهای تولیدی مشغول کار هستند.

برقی در ادامه گفت: هم اکنون 42 واحد تولیدی این شهرستان دارای مشکل هستند که عدم پرداخت تسهیلات، عدم وجود سرمایه در گردش از مشکلات آنهاست.

فرماندار بناب گفت: برخی واحدهای تولیدی به دلیل کمبود سرمایه در گردش نمی‌توانند از تمام ظرفیت خود استفاده کنند که حل این مشکلات نیازمند توجه جدی مجلس و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین اعتبارات مورد نیاز است.

معاونت امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمام توان در جهت تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی این شهرستان در خدمت آنهاست و مصوبات ستاد تسهیل استان آذربایجان شرقی نیز با جدیت در ستاد مرکزی پیگیری خواهد شد.

مهندس محسن صالحی نیا در نشست بررسی مسائل و مشکلات صنعتگران شهرستان بناب از تلاش مضاعف این نهاد برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد.

وی افزود: مسئولان این وزارتخانه با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها برای رونق چرخه تولید و صنعت درکشور تلاش کرده و همه امکانات و تسهیلات ممکن را در اختیار سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/60004/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول