اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تجمع بزرگ مربیان و سر حلقه‌های صالحین دهگلان عنوان شد

ضرورت «خودی‌شناسی و دشمن‌شناسی» در انتخابات 92

یکی از پیشکسوتان جهاد و شهادت در تجمع بزرگ مربیان و سرحلقه‌های صالحین دهگلان گفت: در کنار دشمن‌شناسی در انتخابات این دوره، خودی‌شناسی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ضرورت «خودی‌شناسی و دشمن‌شناسی» در انتخابات 92

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، سردار علی نصر از پیشکسوتان جهاد و شهادت در تجمع بزرگ مربیان و سر حلقه‌های صالحین  در نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی دهگلان اظهار داشت: در این ایام باقی‌مانده تا روز انتخابات پیش‌رو باید مراقبت باشیم که در سه حوزه دشمن، صحنه عمل و شناخت خودی دچار اشتباه نشویم.

نصر اضافه کرد: گمان نکنیم که دشمن همواره در آن سوی مرز است گاهی دشمن تا کنار گوش ما می‌آید و به طور قطع فتح و ظفر انقلاب تاکنون به سبب دشمن‌شناسی بی‌نظیر مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور ولایت بارها و بارها نقش مثبت خود را به اثبات رسانده و اگر زیر سایه ولایت نبودیم، وضعیتی شبیه به یمن یا لیبی و تونس پیدا می‌کردیم.

سردار نصر تصریح کرد: ولایت ما را به ولایت امیرالمومنین (ع) متصل می‌کند و اتصال به ولایت که اتصال به زمزم نور است هیچ‌گاه نباید مورد غفلت واقع شود.

وی اذعان داشت: رئیس جمهور آینده در عین پایبندی به ارزش‌ها و نظام اسلامی، باید روحیه مقاومت، تهذیب اخلاق و برنامه داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان هم در این تجمع گفت: نامگذاری حکیمانه و کارشناسانه امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب نشانگر این است که در این فرمایش حکمت و رازی نهفته است که تک‌تک افراد جامعه در به ثمر نشستن آن وظیفه مهم و سنگینی بر عهده دارند.

حق‌رضا نادرپناه در خصوص تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان نظام که طی دو سال اخیر شدیدتر و هوشمندانه‌تر از گذشته شده است، گفت: در دهه‌های گذشته دشمن با به راه‌انداختن جنگ نظامی و تبلیغاتی سعی در سست‌کردن پایه‌های نظام بود اما اکنون با انواع حربه‌ها و توطئه‌های اقتصادی در تلاش است اقتصاد کشور ما را متلاشی و به سقوط بکشاند.

انتهای پیام/79013/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول