اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار‌ زنجان:

خطر فتنه در انتخابات جدی گرفته شود

استاندار زنجان گفت: خطر بروز فتنه در انتخابات باید جدی گرفته شود.

خطر فتنه در انتخابات جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ‌بعدازظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان زنجان، اظهار داشت: هیچ تضمینی برای عدم تحرک دشمن در زمان انتخابات نیست.

وی به فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: حضور حماسی ملت ایران با اقدام دشمنان داخلی و خارجی نادیده گرفته شد و بی‌شک دشمن در انتخابات پیش‏ رو بیکار نخواهد بود.

استاندار زنجان جدی گرفتن تحرکات دشمن را خواستار شد و ادامه داد: کوچکترین اقدام و عملی توسط دشمنان باید مورد رصد و توجه قرار گیرد.

وی انتخابات را یک فرصت مهم برای مردم و مسئولین دانست و تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری فرصت خوبی برای نشان دادن وحدت و یکدلی مردم ایران است.

رئوفی‏نژاد انتخابات را برای دشمن یک فرصت عنوان کرد و اظهار داشت: همچنان که انتخابات برای مردم و مسئولین کشور یک فرصت بزرگ برای خلق حماسه است برای دشمن نیز یک فرصت برای ضربه زدن به داشته‏ها و صلابت نظام مقدس اسلامی است.

استاندار زنجان حساس بودن به موضوع برگزاری انتخابات توسط دشمن را یادآور شد و تاکید کرد: دشمن به دنبال کوچکترین فرصت برای خدشه وارد کردن به حضور مردم در انتخابات است.

وی انتخابات را یک آزمون مهم برای مردم کشور عنوان کرد و یادآور شد: مردم ایران همانند ادوار گذشته با پیروزی این آزمون بزرگ را پشت سر خواهند گذاشت.

رئوفی‏نژاد به تلاش‏های دشمنان نظام مبنی بر عدم حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمن در تلاش است حضور حداکثری مردم در انتخابات را کمرنگ کند.

استاندار زنجان انتخابات ریاست جمهوری کشور در سال‌جاری را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: حساسیت این انتخابات برای کشور و آینده نظام بسیار حیاتی است.

وی توسعه مشارکت حداکثری در انتخابات را مهم دانست و تاکید کرد: مسئولین از همه امکانات و تجهیزات دولتی برای حضور حداکثری مردم استفاده کنند.

رئوفی‏نژاد استفاده از امکانات دولتی برای مقاصد شخصی را یادآور شد و گفت: کوچکترین سوء استفاده از امکانات دولتی به نفع شخص و گروهی تخلف قانونی، اخلاقی و عقیدتی است.

استاندار زنجان کشور ایران را دارای قدرت بالایی در ابعاد مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: کشور ایران دارای مردمی با ایمان و ولایتمدار است که این موجب ترس دشمن شده است.

وی ترس دشمن را از ولایتمداری و ایمان مردم کشور دانست و یادآور شد: مردم همیشه در صحنه هستند و نسبت به همه رخدادهای کشور هشیارند.

رئوفی‏نژاد حضور حداکثری مردم در انتخابات را برای تحقق حماسه سیاسی ضروری عنوان کرد و گفت: بی‏شک مردم ایران حماسه بزرگی در ابعاد سیاسی کشور رقم خواهند زد.

انتهای پیام/73002/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول