اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:

فتنه انتخابات سه بعدی است

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه فتنه امسال متفاوت‌تر از فتنه سال 88 است، گفت: فتنه انتخابات ریاست جمهوری در سه بعد سیاسی، اقتصادی و امنیتی است.

فتنه انتخابات سه بعدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، نظرعلی علیزاده بعد از ظهر امروز در همایش «انتخابات، مظهر حماسه سیاسی» در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به برگزاری انتخابات، اظهار کرد: امسال ایران در عرصه سیاسی و اقتصادی نبرد بزرگی با دشمنان دارد.

*حماسه دفاع مقدس طمع تصرف عراق به خاک ایران را کور کرد

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مردم درخواست خلق یک حماسه سیاسی دیگر را داشته‌اند، تصریح کرد: حماسه زمانی رخ می‌دهد که کار از حالت عادی و همیشگی خود فراتر رود.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان، دفاع مقدس را از حماسه‌های مهم در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: حماسه دفاع مقدس تا به آنجا پیش رفت که عراق حتی موفق به اشغال یک وجب از خاک ایران نشد و طمع تصرف بر خاک کشورمان را در آنها کور کرد.

*ایجاد فتنه سه بعدی جدید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

وی از ایجاد یک فتنه جدید در انتخابات آینده ریاست جمهوری خبر داد و افزود: فتنه امسال در برخی موارد متفاوت‌تر از فتنه سال 88 خواهد بود.

علیزاده گفت: فتنه 88 تنها در عرصه سیاسی رخ داد اما به یقین فتنه انتخابات ریاست جمهوری امسال در سه بعد سیاسی، اقتصادی و امنیتی است.

وی با تصریح بر اینکه عمق و شدت فتنه‌انگیزی دوران انتخابات بسیار شدیدتر از فتنه سبز است، خاطرنشان کرد: فتنه در هر سطح و حوزه‌ای برای خنثی شدن تنها نیازمند بصیرت و اتحاد جمعی است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه حماسه سیاسی دارای دو رکن اصلی و بسیار مهم است، یادآور شد: رکن نخست حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی به آغاز تبلیغات سوء دشمنان برای کمرنگ کردن حضور ملت در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و گفت: دشمن فشارهای اقتصادی را بهانه قرار داده و گمان می‌کند که این فشارها روی حضور و آرای مردم تاثیرگذار است.

علیزاده متذکر شد: دشمن بداند که مردم در سایه رهنمودهای رهبری تمام این فشارها را تحمل کرده و به آرمان‌های دینی و اعتقادی خود پشت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه با وجود تورم، بیکاری، گرانی و... در کشور مردم حاضر به کناره‌گیری از آرمان‌های مقدس نظام نیستند، خاطرنشان کرد: دشمنان امروزه عرصه سیاسی را با عرصه اقتصادی پیوند زده‌اند تا انگیزه و اعتقادهای ملت را هدف قرار دهند.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب از هیچگونه تلاشی دست برنداشته و در آینده نیز کوتاه نخواهند آمد.

*شورای نگهبان امین مردم در دوران انتخابات است

وی، انتخاب افراد اصلح را رکن دوم در انتخابات دانست و بیان کرد: شورای نگهبان امین مردم است و افراد تأیید صلاحیت شده برای تصدی مسئولیت‌های اجرایی و سیاسی کشور شایسته هستند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان وظیفه مردم در ایجاد حماسه باشکوه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را بسیار حساس و مهم دانست.

وی اذعان کرد: مردم بهترین فرد را از بین نامزدهای منتخب شورای نگهبان انتخاب کنند.

*مذاکره شش ماهه با آمریکا کذب محض است

علیزاده، داشتن توانمندی و تخصص لازم برای اجرای امور مملکت‌داری را امری مهم و ضروری برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواند.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری مبنی بر اینکه «در کمتر از شش ماه با آمریکا مذاکره می‌کنیم»، متذکر شد: این شعار کذب محض است و ما هرگز با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم مگر اینکه سران سیاسی آنها آدم شوند.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول