اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی فومن:

صلاحیت 30 نامزد انتخابات شورای روستایی فومن رد شد

بخشدار مرکزی فومن با بیان اینکه 760 نفر برای شورای روستایی بخش مرکزی فومن ثبت‌نام کردند، گفت: از تعداد ثبت‌نام کنندگان، صلاحیت 730 نفر تایید و 30 نفر رد شد.

صلاحیت 30 نامزد انتخابات شورای روستایی فومن رد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، محمدمهدی نیازمند عصر امروز در جلسه فرمانداری این شهرستان آمادگی بخش مرکزی فومن برای برگزاری انتخابات را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: بخش مرکزی فومن در 106 روستا شعبه دارد که انتخابات شورای روستایی در آن برگزار می‌شود.

*صلاحیت 30 نامزد انتخابات شورای روستایی فومن رد شد

این مسئول، با بیان اینکه 760 نفر برای شورای روستایی بخش مرکزی فومن ثبت‌نام کردند، افزود: از تعداد ثبت‌نام کنندگان، صلاحیت 730 نفر تایید و 30 نفر رد شد.

وی اضافه کرد: افراد رد صلاحیت شده به مدت سه روز می‌توانند شکایت خود را به هیئت نظارت شهرستان اعلام کنند تا مورد بررسی دوباره قرار گیرد و در روز 29 اردیبهشت جاری نتیجه نهایی تاییدشدگان اعلام می‌شود.

نیازمند، تاثیرگذاری روستاییان در سرنوشت و آبادانی روستا و کشور را مهم خواند و گفت: نیاز امروز جامعه ما وحدت، یکپارچگی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی اذعان کرد: ملت ایران با حضور حداکثری و مشارکت پرشور در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بر این امر بزرگ صحه می‌گذارند و روستاییان مانند دیگر مردم با آگاهی و بصیرت خود گزینه اصلح را انتخاب می‌کنند.

*آمادگی بخش مرکزی فومن برای برگزاری انتخابات

به گفته بخشدار مرکزی فومن، این بخش دارای 107 روستا، چهار دهستان و 53 هزار نفر جمعیت است.

وی افزود: بخش مرکزی فومن با تجهیز شعبه‌های اخذ رأی برای برگزاری انتخابات شورای روستایی و ریاست جمهوری آماده است تا این دوره از انتخابات به نحو مطلوب انجام شود.

نیازمند، جلوگیری از تخریب و تفرقه‌افکنی کاندیداهای شورای روستایی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: کاندیداهای شوراهای روستایی از هرگونه تخریب، توهین و اختلاف‌افکنی بپرهیزند و با ایجاد آرامش در روستای خود با رقابت سالم برنامه‌ها و رویکردهای خود را به مردم اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: روستاییان با همدلی، صلح و دوستی افراد اصلح و کارآمد را انتخاب کنند و در این صورت است که مجموعه مدیران شهرستان می‌توانند خدمات بهتر و موثرتری را به روستاها عرضه کنند.

*روستاییان فومن چاه‌های آب را تجهیز کنند

بخشدار مرکزی فومن بر ضرورت تجهیز چاه‌های آب روستایی تأکید کرد و متذکر شد: روستاهایی که کانال آب‌خور هستند از نوبت‌بندی آب به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی اذعان کرد: با هماهنگی که دهیاران مراکز خدمات کشاورزی و شاگردان میرآب انجام می‌دهند در ماه خرداد و تیر که پیش‌بینی کاهش آب شده است، مشکلات آبرسانی به زمین‌های کشاورزی خود را برطرف کنند.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول