اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

متولیان برگزاری انتخابات باید طبق قانون عمل کنند

فرماندار ویژه ملایر بر رعایت اصل قانون توسط متولیان برگزاری انتخابات تأکید کرد.

متولیان برگزاری انتخابات باید طبق قانون عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعدازظهر امروز در نشست آموزشی هیئت‌های اجرایی انتخابات شهرستان ملایر با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه بسترها برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ملایر مهیا شده است، افزود: مردم ملایر در انتخابات‌های گذشته نیز حضوری پررنگ و چشمگیر داشته‌اند.

وی با استناد به فرمایشات رهبر انقلاب در امر برگزاری انتخابات بر رعایت اصل امانتداری و رعایت قانون توسط متولیان برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت: متولیان برگزاری انتخابات باید بدون حمایت از کاندیدایی خاص انتخاباتی سالم را برگزار کنند.

جانشین ستاد انتخابات شهرستان ملایر نیز بر برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در شهرستان ملایر تأکید کرد و اذعان داشت: باید طبق قانون کاندیدا در زمان اعلام شده نسبت به شروع تبلیغات خود اقدام کنند و از تبلیغات زودهنگام بپرهیزند، چراکه با آنها برخورد می‌شود.

قاسم عبدلی گفت: برای شهرستان ملایر در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا  279 شعبه اخذ رأی با 550 صندوق درنظر گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: طبق پیش‌بینی انجام شده بیش از 6 هزار نفر عوامل اجرایی، هیئت نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را در ملایر برعهده دارند و در این زمینه همه نهادها و دستگاهای اجرایی با همه امکانات باید همکاری لازم را برای برگزاری انتخابات با این ستاد داشته باشند.

انتهای پیام/89013/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول