اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار البرز خبر داد

فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در 39 نقطه استان البرز

معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز و رئیس ستاد انتخابات این استان گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در 39 نقطه استان البرز فراهم شده است.

فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در 39 نقطه استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعت استان البرز اظهار داشت: با فراهم شدن این زیرساخت به طور مستمر وضعیت و شرایط این مراکز رصد می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان با ساخت کلید واژه‌های جدید در انتخابات پیش رو، تاکتیکی جدید را برای دلسرد کردن مردم در نظر گرفته‌اند.

این مسئول بیان مسائلی بی‌اساس و دلسردکننده را از جمله ترفندهای دشمن برای عدم برگزاری انتخاباتی باشکوه عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای به منظور عدم حضور مردم در این انتخابات و ترویج یأس و ناامیدی، سرگرم ساختن مردم به موضوعات اقتصادی و ترسیم فضای بی‌ثباتی در نظام جمهوری اسلامی از دیگر توطئه‌ها و دسایس دشمنان برای عدم برگزاری پرشور این انتخابات است.

رجبی تصریح کرد: تجلی حماسه سیاسی؛ حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

وی افزود: 24 خرداد ماه جاری مهم‌ترین انتخابات کشور بعد از جریان فتنه 88 برگزار می‌شود که این رویداد مهم خود ضرورت اهمیت این دوره از انتخابات را یادآور می‌شود.

*دشمنان نظام در صدد هستند نظام اسلامی را از حقوق حقه خود محروم سازند

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمنان نظام در صدد هستند نظام اسلامی را از حقوق حقه خود محروم سازند، تصریح کرد: دشمنان تصمیم دارند تا علیه جمهوری اسلامی، این نظام را به طرق مختلف با اعمال شدیدترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی از حقوق قانونی و به‌حق خود که یکی از مصادیق آن نیز انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است، محروم سازند.

این مسئول با تاکید بر اینکه این انتخابات از چند جهت حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: این دوره از انتخابات اولین انتخابات تجمیع شده در سطح ملی و محلی بعد از تشکیل استان البرز است.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز ادامه داد: البته در برخی از نقاط نیز انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز برگزار می‌شود؛ اما سهم استان البرز تجربه برگزاری دو انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود که اهمیت آن را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

وی تصریح کرد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش مردم و نخبگان تمام تلاش بر آن است تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم تا شرایط فتنه برای دشمنان فراهم نشود.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول