اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

جامعه بدون رسانه جامعه رو به زوال است

استاندار اردبیل گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات، جامعه‌ای که در آن رسانه‌ها پویا و شفاف عملکردی نداشته باشند، جامعه رو به زوال و خمودی حرکت می‌کند.

جامعه بدون رسانه جامعه رو به زوال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در استانداری اردبیل اظهار داشت: در حالی که تحولات جهان به سرعت به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می‌کند، غافل شدن از این کاروان می‌تواند ما را از رسیدن به افق 1404 باز دارد، بنابراین ما به توانمندترین رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و همچنین ارتباطات و فناوری‌های نوین نیاز داریم تا بتوانیم در این عرصه همپا با تحولات جهانی نقش اساسی خود را ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان توانمند رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند شتاب‌دهنده خط مستمر و رو به شکوه باشند، چراکه غفلت از این اصل می‌تواند جامعه ما را به سمت کاهندگی سوق دهد.

نیکزاد از روابط عمومی‌ها به عنوان تسریع‌کننده اقدامات دستگاه‌های اجرایی و حلقه رابط مردم با حاکمیت یاد کرد و افزود: انعکاس و تقویت روند پیشرفت اقدامات و برنامه‌ها در یک دستگاه اجرایی از جمله وظایف روابط عمومی‌ها است که می‌تواند منجر به شکوفایی عملکردها شود.

این مسئول با اشاره به ضرورت نگاه به افق برنامه پنجم و نیل به چشم‌انداز 1404 یادآور شد: اشرافیت به مسایل روز کشور، اطلاع‌رسانی دقیق و هوشمندانه و تعامل مستمر با رسانه‌ها از جمله وظایف روابط عمومی فعال و پویا است.

وی با تأکید بر ارائه آمار و اطلاعات دقیق و کارشناسی شده از عملکرد دستگاه‌ها توسط روابط عمومی‌های استان اضافه کرد: همه مسئولان مشتاقانه در این انعکاس نیازمند نقادی صحیح از سوی رسانه‌ها هستند که خود این امر می‌تواند روابط عمومی را نیز پویاتر از هر زمان دیگر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل، بزرگ‌ترین آفت برای روابط عمومی‌ها را ایجاد رضایت در انجام کارها از عملکرد خودشان و دست زدن به برخی خودستایی‌ها و پرهیز از توجه به نقدهای واقعی و دلسوزانه دانست و ادامه داد: استخراج این عملکردها باید به دور از افراط و تفریط صورت گرفته و جامعه با شفافیت بیشتر عملکرد دستگاه‌ها را دریافت کند.

نیکزاد گفت: بهتر آن است که در این تعامل و ارتباط حقایق و رویکردهای واقعی بیش از گذشته مدنظر باشد و روابط عمومی به عنوان چشم بینا و حقیقی هرگز از نقدها و انتقادها هراسی نداشته باشد.

در این نشست که جمعی از مدیران اجرایی و همچنین مسئولان روابط عمومی‌های ادارات و رسانه‌ها حضور داشتند مباحث مختلف با محوریت آسیب‌های این حوزه، ضرورت تقویت و ارتباط دوسویه بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها و حرکت متحد و یکپارچه در اطلاع‌رسانی شفاف و درست بحث و بررسی و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول